FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hvordan går det med dere? Var så slapt på PCOS sidene her så skriver heller her :-) Har dere fått mindre hår på kroppen?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 jepp, PCO (S) ? her, er ikke sikkre på om jeg har S'en på slutten men jeg sleit med hår på magen og låra, masse svart spess. i svangerskapet med gutten min i tillegg men nå gjør jeg ikke det, min herlige pergospire på 20+1 uker, gjør ikke at mamma må "barbere" seg daglig lurer dog veldig på kjønnet
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 håper det skjer det samme med meg, er sååååå lei hår :-((( husker ikke fra sist svangerskap hvordan det var med hårvekst da. Gratulerer så mye med vellykket forsøk :-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror jeg har fått mindre. Virker ikke som jeg må barbere bena like ofte i alle fall. Plaget av mørke hår overalt! Men jeg har hatt naturlige unnfangelser med alle sammen (med hjelp av aktiv trening og kraftig vektreduksjon). Vurderer å søke NAV via fastlege om støtte til laserfjerning siden det påvirker det sosiale livet mitt.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2010 søkte om laserfjerning en gang, men fikk det ikke! helt sprøtt! men skal gjøre det en gang til, dette går ikke, gruer meg til å gå på jobb og å kle av meg :-( (kler ikke av meg på jobb da :-)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 heisann..godt å se flere me samme problemet...jeg var ikke plaga me mye hårvekst når jeg gikk gravid med jentene men,nå bærer jeg på en liten prins så da er d litt mere kan man si...føler meg uvel mange ganger å har sliti en del me selvtillit pågrunn av dette,spes om sommerer...har snakka me legen om d å han skal hjelpe meg me søknad etter fødsel å sånn!! jeg har aldri hatt problemer me å bli gravid pågrunn av dette,heller tvert i mot å d har fødselslegen undra seg over mange ganger men han sier bare : selv om du har pcos så er du skapt til å føde barn å d skal du ta me deg videre i livet...får mye støtte å sånn men,ikke noe godt inni meg kan man si....prøver å ikke tenke så mye på d å koser meg me barna å min lille prins i magen jeg har 5 jenter å 1 gutt fra før!! klem
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Jeg får helt angst av sollys, lamper og blitz rett i ansiktet. Så bl.a. tannlegebesøk er helt pyton i mitt hode fordi da vet jeg hårveksten i ansiktet blir mye tydeligere. Bare pinsett fjerner håret helt, men er så mye at det er umulig å få vekk alt. Voks går greit på overleppa, men ikke under haken. Jeg har tatt èn laserbehandlig før, og det hjalp litt den gangen. Så om jeg må bla opp fra egen lomme neste gang, så skal jeg i alle fall fjerne det som er i ansiktet. Ellers så er bena, armene og nedentil det som er nestverst etter ansiktet.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2010 På min jobb er sollyset verst, det kommer rett i ansiktet, og på når jeg jobber tidlig så er det ofte sollys der jeg er,jobber tett inntil kunder hele tiden, får helt angst da, pinsetten er min beste venn, må alltid ha den med, og det er litt slitsomt å være så avhengig :-( håper jeg får laserfjerning denne gangen. Nedentil ja, føler meg som en mann der, ikke mye feminint der nei... Har også prøvd voks under haka, men funker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå