Gå til innhold

Alkoholfritt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har arrangert dette? Hvorfor valgte dere dette istedet for bryllup der man også kunne få servert alkohol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det. Er begge avholds av ulike grunner og selv om ikke familie og alle venner er det syns vi dette var riktig for oss. Ble også mye billigere vil jeg tro. Hadde masse gøy underholdning, band,god mat og god alkoholfri drikke så ble en super fest!

Skrevet

Tror dette ville være en meget sikker faktor til at gjestene ikke kommer til å ha det like gøy i bryllupet...

Hadde aldri sløyfet alkohol. Gjør dere det, så informer gjestene på forhånd, så de ikke blir grinete på selve dagen når de oppdager at festen (som er høydepunktet) er blitt sløyfet.

Skrevet

Jeg var i et alkoholfritt bryllup en gang, bruden og brudgommen er sånne "glad-kristne" som ønsket at gjestene skulle bli beruset på stemningen, ikke på alkohol.. I og for seg greit nok, men jeg var utrolig glad for at jeg måtte dra klokken elleve på kvelden!:)

Jeg trenger ikke alkohol for å ha det morsomt, men i det bryllupet ble det overkompensert med leker, sang og taler.. Vi skulle liksom ha det SÅÅ gøy for å bevise at vi ikke trengte alkohol..hehe

Skrevet

Det er jo ikke det samme å sløyfe festen som å sløyfe alkoholen da!!!

Skrevet

Hvis en er vant med at det ikke serveres alkohol når en er sammen blir det ikke noe annerledes med bryllup! Har du forventninger om at det blir kjedelig fordi det ikke er alkohol så blir det det. Kan du kose deg og være sosial uten alkohol er det ikke noe annerledes med et bryllup uten alkohol. Hva med de som ikke klarer å styre seg når det gjelder alkohol? Barn og overstadig berusede mennesker i bryllup?

Skrevet

Jeg har vært i bryllup uten alkohol, og det var kjempebra! Masse god mat, masse bra stemning, ingen intriger, alle barna var aktivt med på festen til de var utslitte.

Selv valgte vi og ha alkohol i vårt, og vi hadde også et supert bryllup, men uten barn :-)

Skrevet

MÅ man ha alkohol for å kose seg?

Jeg skal ikka ha alkohol i mitt bryllyp. Er alltid noen som drikker mer enn de bude og lager ubehag. Dagen skal være brudeparet sin og huskes med gode minner, ikke fyll og faen.

Skrevet

Anonym 11.37:

Velger man å ha alkohol i bryllup skal man vel heller være ganske sikker på at det ikke blir fyll og faen da.

Vi hadde alkohol vi i vårt bryllup og det gikk kjempefint,ingen drakk seg dritings,lagde faenskap eller noe....alle husker dagen med glede.

Hadde jeg visst at noen ikke kunne styre seg der,hadde jeg enten ikke bedt de eller valgt å ikke ha alkohol.

Dagen var vår den og alle gledet seg med oss selv om vi valgte å ha alkohol med åpen bar og det ble faktisk ikke så dyrt...mulig fordi folk klarte å styre seg og bruke hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...