Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 stellevesken? Vet dere om den kan festes til vognen? Vil helst ikke ha stelleveske som bare henges på håndtaket uten noen form for feste.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 En liten fordel med link til veska ja
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 http://www.lillebi.dk/pusletasker/storksak-pusletaske-emily-black.ashx Er vel greit å få med den ja:)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Har ikke den veska, men du kan få kjøpt kroker å henge den på hvis det ikke allerede er det. Vi har noen fra Tinkafu. Du kan sikkert bestille på tinkafu.com hvis du ikke har noen butikker i nærheten som selger slike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå