Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg synes ikke I.D er så veldig bra som alle skal ha det til. Synes mineralfoundationen blir liggende utenpå huden. Synes rougen er bra. Jeg har blandingshud og blir fet i pannen gjennom pudderet. Noen som har prøvd begge merkene? Hvilket likte dere best?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Har prøvd begge. I.D kan ikke måles med Glo. Glo legger seg bare helt perfekt, og ikke minst når du tror du har sminket deg bra, gi det noen minutter og det blir bare bedre og bedre. Den smelter sammen, på en måte, så det blir ingen skiller eller noe skygger. Kjempefornøyd med Glo. Solpudderet er også det beste jeg noengang har vært borti, og jeg har prøvd endel...Anbefales på det sterkeste
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Så bra! Da skal jeg teste det ut. Gidder liksom ikke bruke mye penger på det om det er likt I.D Hvordan er fargene på foundation? Er de mørke/lyse? Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har prøvd begge, og liker også Glo best.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Hvor får man kjøpt det billigst på nett?
DK+2 Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Finnes det noen foretninger som selger Glo, eller selges det kun på nett? Hvor bruker dere å kjøpe det? Har aldri prøvd det merket.. syns ID er det beste jeg har prøvd, men jeg har kun prøvd de billigere variantene bortsett fra ID da.. L`Oreal, Maybelline, Isa Dora o.l. Syns L`Oreal er den beste av de, men den vises godt også.. :/
LinnisR83 Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg kjøper glo i butikk her i Tønsberg. Cava heter butikken. Kanskje den finnes der du bor, DK? Glo er definitivt mange hakk bedre enn ID.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Nå skal jeg hvertfall løpe og kjøpe. Mange positive tilbakemeldinger på produktet.. Noen som vet hvor man kan kjøpe på nettet? HI
DK+2 Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bor i nord, kanskje de selger merket i Tromsø. Må prøve forhøre meg litt Kunne godt tenkt meg å prøve det merket, eller om det finnes en bra nettbutikk dere kan anbefale?? Kanskje e-bay har?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Reklame er liksom fy-fy å legge ut her, men dette er det tusen konstruerte tråder om... -Å, har noen prøvd den? -Jaaaa, jeg er sååå forbøyd! -Å, kult! Da prøver jeg den! Ikke til forkleinelse for dere andre, men vær klar over at dette er reklame, bestilt og betalt for. Det er påtrengende mye snakk om disse produktene her.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 HVor selger de Glo i Oslo, noen som vet? Har kun prøvd I.D. Er fornøyd, dekker bra men føler fortsatt at det ligger noe på huden, føler meg sminket.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Kjøpte glo hos frisøren min jeg.. Eneste jeg missliker at hun foretrekker en mørkere farge enn det jeg gjør, men den dekker bra og når man får på akkurat nok blir fargen bra også.. ( legger jeg på for mye blir jeg solbrunn+ i ansiktet.. )
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #14 Skrevet 16. januar 2010 Eh 21.54 Mener du jeg skal la være å spørre om sånt her inne? Jeg driter i hva du mener om det, jeg vil høre erfaringer. Da får dere la være å snakke om reima osv. det er jo reklame det og.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå