Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 *Jeg slikket et ekorn på middagsbordet fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vil. *Jeg karateslo en lama i et hull fordi jeg er FANTASTISK.. etc etc.. Hva skjer?? For ei tid tilbake fikk jeg med meg at vi skulle skrive inn fargen på bh'en vår i statusen..men nå er det tydeligvis noe annet på gang.. Noen som vet hva???
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Skriv meningen du får på din status: Velg den måneden du er født: Januar-------Jeg sparket sparkade Februar------Jeg elsket Mars----------Jeg brukte karateknep på April------------Jeg slikket Mai------------Jeg hoppet på Juni-----------Jeg luktet på Juli------------Jeg danset Macarena med August--------Jeg hadde lunsj med September----Jeg danset med Oktober-------Jeg sang for November-----Jeg skrek til Desember-----Jeg kjørte over Velg den dato du er født: 1-------et fuglebad 2-------et monster 3-------en telefon 4-------en gaffel 5-------en snømann 6-------en gangster 7-------min mobiltelefon 8-------min hund 9-------min beste venns kjæreste 10-------min nabo 11-------min naturfaglærer 12-------en banan 13-------en brannmann 14-------et utstoppet dyr 15-------en geit 16-------en sylteagurk 17-------din mamma 18-------en skje 19------- en smurf 20-------en langball-kølle 21-------en ninja 22-------Chuck Norris 23-------en nuddel 24-------et ekorn 25-------en fotballspiller 26-------min søster 27-------min bror 28-------en iPod 29-------en surfer 30-------en hjemløs fyr 31-------en lama Velg siste tallet i årstallet du er født: 1--------- i bilen min 2 --------- på bilen din 3 --------- i et hull 4 --------- under sengen din 5 --------- kjørende på en motorsykkell 6 --------- skliende nedover en bakke 7 --------- i en heis 8---------- på middagsbordet 9 -------- i bankkøen 0 -------- på badet ditt Velg fargen på overdelen du har på deg: Hvit---------fordi jeg er så KUL! Svart---------fordi det er sånt jeg gjør. Rosa-----------fordi jeg ikke er gal Rød-----------fordi noen stemmer sa jeg skulle gjøre det. Blå-----------fordi jeg er sexy og gjør hva jeg vil Grønn---------fordi jeg tror jeg har behov for profesjonell hjelp Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det, og han er min leder. Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for å gjøre det.. Orange--------fordi min familie allikevel tror jeg er helt korka. Brun---------fordi JEG KAN. Annen----------fordi jeg er en ninja! Ingen----------fordi jeg savner selvkontroll! Skriv nå en mening som danner din nye status og send denne videre til dine kvinnelige venner snarest ! - om du vil :-) Det blir spännande att se vad du får ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå