Gå til innhold

uff, altfor godtesyk, noen flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker såklart på den lille, derfor jeg får så dårlig samvittighet :(

Men er akkurat som sjokoladen og alt annet søtt styrer meg for tiden..

Er det bare meg eller er det flere her som føler det sånn?

Er i uke 25.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja! Det dukket opp for et par-tre uker siden (er i uke 21 nå). Men foreløpig stogger jeg lysten, eller passer iallfall på at det kun er en dag i uka. Fryktelig irriterende, til å begynne med hadde jeg bare lyst på sunn mat...

 

Ønsker oss alle viljestyrke!

Skrevet

Får håpe ikke han blir helt propell når han kommer ut, er ikke noe fosstervann han ligger i nå, er mere sukkerlake, hehe.

kanskje ikke fult sååå ille men..

 

Skrevet

Uff ja jeg sliter allerede og er bare inne i den 18 uken.

Helst smil og smågodteri.

Men prøver å passe meg da jeg ikke ønsker en sukkerunge......

Skrevet

Jeg har aldri likt søte saker og sjokolade selv når jeg var liten, spiser bare kaker. Liker ikke brus og drikker nesten bare vann.

 

Men plutselig i uke 20 dukket den sjokolade greie hos meg og siden har jeg spist mye sjokolade pålegg og drakk brus :o(

 

Jeg er redd for å gå mye opp i vekt siden jeg har gått opp 5 kg nå og er i uke 27.

Skrevet

kan skrive meg på her jeg å.. sliter virkelig med å holde meg unna ting jeg ikke skal ha av unsunne ting.. :(

 

men tror jeg har funnet løsningen, eller mannen tror, at hvis vi bare lar være å kjøpe det, så må jeg jo bare finne meg i ta noe annet.. problemet er bare når han ikke er der å passer på meg, da er viljestyrken min ganske lav.. å veien til butikken plutselig ikke så lang like vel.. sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...