Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Tenker å ha vår i barnehage 3 dager i uken, hvor mange prosent vil dette bli? 60%?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 3 fulle dager av full uke på 5 dager blir 60%, ja
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ja, hvis du regner i prosent så blir det 60%. Men hvis du tenker på kontantstøtte, så må du se på timetallet per dag som barnet går i barnehagen. Nav setter grenser ut i fra timer, og tre fulle dager i barnehage overskrider ALLTID Nav sine timegrenser, så hvis du har barnet i barnehagen tre dager i uka, får du som regel bare ks for en dag, ikke bagge dagene barnet er hjemme. Sykt system, men staten sparer mye penger på det.... Men det er ikke sikkert det var det du tenkte på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå