cabana Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jippy.. Da har jeg kommet til UKE 33 og trenger snart ikke ligge strak ut lenger Gleder meg til blodfortynnende sprøytane stopper,kjenner meg skikkelig øm i sidene.. Men det var verdt det,kniper fortsatt... Snart er det ikke lenger fare for prematur fødsel,hvem skulle tro lille meg ville komme så langt med en livmorhals på hele 9 millimeter ? gisp... Grattis til meg og Hipp hurra for småen som klamrer seg fast og holder seg til avtalen om å møtes i uke 40 Fikk gubben til å kjøpe et bløtkake_stykke til oss,dette skal feires... Hele 33 uker
lykkeligmor til to<3 Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Så godt å høre at det går så bra med deg:O) jeg er nesegrus i beundring!!!! For en tålmodighet og et mot du har!! Gratulerer så mye med å ha kommet til uke 33!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stoooooor klem
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU for dere!!! Sitter selv og håper at det ikke blir for tidlig fødsel, så jeg kjenner følelsen... er 33+4 i dag jeg da, så vi har termin ganske likt!
cabana Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Takker og bukker til dere Heier på deg : snart 4 i familien.04.03.10 Har også hatt mine nedturer,grininger,surmulinger og banninger til tider... Men er tålmodig,har jo prøvd å bli gravid i 4 år,så 10 uker i sengen MÅ jeg klare Ser på det som en Husmorferie.. Men må innrømme at jeg kjenner det på psyken til tider..
bittelill Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 WOW, godt jobba!!! Av og til hjelper det å høre om andre som virkelig har utfordringer i svangerskapet, for å slutte å syns synd på seg selv for bagateller Du fortjener sannelig litt feiring!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Gratulerer så mye :-) Du har vært kjempeflink!! Det er en veldig viktig milepæl du har nådd! Veldig koselig å høre at dere feirer dette med kake! Jeg kommer etter med 32 uker i starten av uken! Min livmorhals var nede i 6 mm, men har nå kommet opp i 10 mm. Ikke mye, men all bedring er positivt :-) Gleder meg også veldig til å slutte med sprøytene.. Masse lykke til videre med rugingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå