Gå til innhold

vi var i svømmehallen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var god plass når vi kom inn i garderoben og vi fant oss plass gjorde det vi måtte før vi var klar for å gå i svømmehallen. Når vi kom tilbake etter bading og hadde dusja og holdt på å ta klær på... kom kjerringbanden inn og skulle ta klær på.. og der kom kommentarene med at vi ikke hadde gjort riktig før vi gikk inn i svømmehallen og når vi holdt på å rydde etter oss kom det sure kommentarer fra ene kjerringa.. nei her gjør vi det ikke sånn.. dere må gjøre det slik og slik.. (fint det at vi får hjelp som amatører men tenk dere om før dere åpner kjeften tenkte jeg)

vi hadde visst tatt plassen hennes og dessuten så forstyrra vi både tiden vi var der og det kjerringene var vant til av rutiner både før og etter bading..

jeezzze hva går det av folk om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trivelig da! Blir man ikke vanligvis BLIDERE av å bade?

Skrevet

hehe...ikke Atlanterhavsbadet i kr.sund vel? De finnes nemlig her også ;-)

Skrevet

Hehe, jeg ler bare jeg... Om du bare aner hvor mange sure kvinnfolk vi har møtt på i svømmehallen...

Vi har fått så mange sure kommentarer at jeg bare overser dem glatt nå..

Alt de gidder å legge seg oppi...

Skrevet

Jeg pleier å dra med ungene på Tøyenbadet, og særlig på sommeren er damene kjempesure og hatske. Hvorfor?

Prøvde å forklare til mannen min om den ekstremt dårlige atmosfæren der, uten at jeg egentlig tror han forstod det;/

Skrevet

Tja, alderen på de damene jeg har tolka som denne "bademafiaen" som er rimelig hurpete har vært 50+ stort sett. Og noen småbarnsmødre, men har større forståelse der hvis de har had sure unger å drasse på.

Men den som ahr provosert meg mest var ei i 30åra som sto å dusja veeeeeeldig lenge i dusjen som er ment for babyer og småbarn, vi venta...og venta...og venta...og venta...gikk minst 10 min, gikk litt ut og inn av garderoben også, da sprakk det. "Unnskyld meg, men er det mulig å komme til så jeg får dusja ungen før vi skal ut å bade her?"

" Dere kan vel bruke de andre dusjene?" Ja, men det kan vel du også sikkert? svarte jeg henne, "Nei, strålene er for harde for huda mi!"

Ja, har sikkert mer herda hud snuppa her på 8mnd! svarte jeg da.

Synes du har stått der lenge nok å spyla deg nå. Det sureste oppsynet jeg har sett trampa forbi meg....ble frista til å tuppe henne i ræva. Og gjett hva, hun gikk inn i badstua etterpå???????

Skrevet

Uff, sure kjærringer... .Hehe... Sikkert kommet i overgangsalderen, du får lirke ut av deg en spydig kommentar om det skjer igen...

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Du får spørre om det er lenge siden de har fått seg noe=P

Skrevet

akkurat ja.. skjønner at vi har vært amatører idag og dette ser ut til å være ganske vanlig..

må le når jeg ser historiene deres..

får stille i krigshumør neste gang kanskje ;)

Skrevet

Må bare fortelle om mitt første besøk på Sagene Bad..(Vet ikke om det eksisterer ennå?)

Damekveld, to eldre damer (vil tro de var godt over 70 ) svømte frem og tilbake. Men da de skulle gå opp fikk jeg litt hakeslipp, den ene i kun sånn "dusjbadehette", -type blomstrete, og den andre kun i en solid bukse , - type blomstrete hofteholder/ hold inn .....Elles INGENTING!!

Det hører med til historien at en yngre jente, vil tro hun kunne være 10 +..tok av seg overdelen på bikinien, og fikk tilsnakk!!

Skrevet

Å guri. Den gjengen der skulle jeg møtt. Får jeg krasse kommentarer eier jeg ikke folkeskikk. Kjenner jeg blir provosert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...