Sierra Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Har nå endelig kommet meg over 1 trimester, og alt virker fint Men har hatt en del smerter i mage/underliv de siste dagene. Har plagdes med forstoppelse i noen dager nå, og vet at det kan være bare det, pluss voksesmerter. Har også hatt en del stikninger, men vet at dette er helt normalt. Det jeg synes er skummelt, er disse smertene, samt at jeg føler et sånt trykk mot underlivet. Har blitt sterkere i løpet av de siste 2 dagene, og bli litt bekymret. Har ikke hatt skikkelige sterke smerter på noe vis, og heller ikke blødd Så jeg håper på det beste, og håper på noen meninger/erfaringer fra dere. =)
Sierra Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2010 Huff, hva er det med dette opplegget da..først kommer det ingenting, samme hvor mange ganger jeg trykker, så etterpå, da jeg prøver på nytt, kommer begge :S Vel vel.. Jeg har ikke helt forstått dette med med ukene enda. Men hvis jeg har forstått det rett, jeg er 12+6 nå, vil det da si at jeg er i uke 13, og begynner på uke fjorten om noen dager når jeg blir 13+1 osv? Og skal jeg da se på uke 14 når jeg leser om uke for uke og slike ting? Mye spennende som skjer inne i magen nå
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Tror ikke det er noe å bekymre seg for, kroppen er jo i forandring og forbereder seg til fødsel. Jeg er uke 18+5 og har hatt følelsen av at underlivet skal ramle ut noen ganger, veldig ubehagelig men har også hørt at det er helt vanlig. Har også stikking og menssmerter i nedre del av magen, men kommet frem til at det må være livmor som vokser og liganbandene som strekker seg, eller kynnere. Så lenge det ikke er blødninger tar jeg det med ro, men er oppmerksom på å ikke ta tunge løft og setter meg ned dersom jeg har mulighet for det. Forstoppelse er nok helt vanlig vanlig, pass på å drikke masse vann
Sierra Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 Ja,det er faktisk sånn det kjennes ut. Veldig skummelt synes jeg. Men det er godt å høre at det er flere, som ser ut til å ha det fint Har vært litt stress og småtunge løft, men kroppen min sa vel bare ifra om at jeg måtte ta det litt med ro, og det har jeg gjort. Virker som det har blitt bedre nå. Takk for beroligende svar. Var ganske nervøs en stund, mange tanker som svirrer rundt i hodet nå for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå