Gå til innhold

Streptokokk b, celleforandring og slitsom hjertebank..... Festlig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går... fikk beskjed om at jeg har celleforandringer og må tilbake til ny kontroll om 6-12 mnd. Pluss at jeg har streptokokker b i underlivet. Sliter en del med hjertebank også så har seriøst en dårlig dag i dag... måtte bare få det ut ;) ellers var alt bra med babyen, magen hadde vokst som den skulle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner det er litt mye på en gang. sliter med celleforandringer selv, men av av alvorligere grad, venter på svar på biopsi(vevsprøve),må sjekkes hver 3 måned så sant ikke den biopsien viser noe, da må jeg inn til riksen for videre kontroller.....pyton å gå og vente...Hvis du ikke trenger å ta nye prøver før 6-12 mnd så er det ikke de verste celleforandringene Hjertebank er heller ikke noe gøy...men godt babyen har det bra.... Lykke til da:-)

Skrevet

Har du streptokokk b i underlivet?? Jeg har også det, men jeg har det i blodet! Er det forskjellig fra person til person da??

Skrevet

tror en kan ha det nesten hvor som helst som jeg forsto, men kunne være farlig for ungen under fødselen når det er i underlivet.. fikk lite svar av legen så holder på å lese litt om det på nettet...

Skrevet

Ok, både jeg og min datter ble veldig syke under fødselen, så dette sv.skap får jeg nøye oppfølging og behandling med antibiotika i sv.skapet og under fødsel. Skremmende greie dette her, men det er jo greit når de vet om at en har det og kan gi deg oppfølging. Jeg fødte også 6 uker for tidlig pga dette... Håper at behandlingen jeg får under sv.skapet hjelper så ikke det skjer en gang til.. Lykke til med celleforandring, streptokokk b osv. Du har jammen fått ditt du også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...