♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Var hos legen i går... fikk beskjed om at jeg har celleforandringer og må tilbake til ny kontroll om 6-12 mnd. Pluss at jeg har streptokokker b i underlivet. Sliter en del med hjertebank også så har seriøst en dårlig dag i dag... måtte bare få det ut ellers var alt bra med babyen, magen hadde vokst som den skulle
Fødeklar med stor F Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Huff, skjønner det er litt mye på en gang. sliter med celleforandringer selv, men av av alvorligere grad, venter på svar på biopsi(vevsprøve),må sjekkes hver 3 måned så sant ikke den biopsien viser noe, da må jeg inn til riksen for videre kontroller.....pyton å gå og vente...Hvis du ikke trenger å ta nye prøver før 6-12 mnd så er det ikke de verste celleforandringene Hjertebank er heller ikke noe gøy...men godt babyen har det bra.... Lykke til da:-)
superspent75gravid Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Har du streptokokk b i underlivet?? Jeg har også det, men jeg har det i blodet! Er det forskjellig fra person til person da??
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 tror en kan ha det nesten hvor som helst som jeg forsto, men kunne være farlig for ungen under fødselen når det er i underlivet.. fikk lite svar av legen så holder på å lese litt om det på nettet...
superspent75gravid Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Ok, både jeg og min datter ble veldig syke under fødselen, så dette sv.skap får jeg nøye oppfølging og behandling med antibiotika i sv.skapet og under fødsel. Skremmende greie dette her, men det er jo greit når de vet om at en har det og kan gi deg oppfølging. Jeg fødte også 6 uker for tidlig pga dette... Håper at behandlingen jeg får under sv.skapet hjelper så ikke det skjer en gang til.. Lykke til med celleforandring, streptokokk b osv. Du har jammen fått ditt du også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå