Gjest Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Det var oppe i en annen tråd (som jeg ikke finner) sammenhengen mellom bruk av deo og brystkreft. Kunne godt tenke meg å bytte til en uten alt feanskapet i! Så dere deo-bevisste skapninger, hva bruker dere?
Libido- Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Bruker sjeldent deo, fordi jeg ikke har behov for det. (men også av de årsaker du nevner) Når jeg bruker er det Nautral sin. 0 % parfyme 0% parabener.
Sunnisol Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bruker den fra Charlottes urtekosmetikk. (Charlottesurtekosmetikk.no) Lukter litt rart med det samme du sprayer på, men så går lukten bort og den er 100% effektiv i 24 t:) Jeg er veldig fornøyd, og KUN gode og snille og pleiende ingredienser!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 jeg har en som heter noe som aluminiumsfri deodorant. kjøpt på apoteket...
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Takker for svar Da er det altså parabener den skal være fri for. Er desverre avhengig av deo, så jeg får ta turen på mandag å finne meg en ny en. Er bare så kresen på lukter. Men har vært fornøyd med det jeg har brukt i Nautral sin serie. Viss ikke den duger så var det jo noen andre alternativer her. Nei, får gå å fyre i gang middagen. Biff!
soleia Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Såg på Grønn hverdag sine sider, og i testane der var det faktisk änglagård frå coop som kom best ut. Har berre brukt den eit par dagar, men trur ikkje eg luktar svett :-) Den er parfymefri.
Hera Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Coop Änglamark deo. Den er helt uten "dritt". Blitt testet av Grønn Hverdag, og vant testen der. Bruker stort sett Änglamark serien både voksne og barn her i huset.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Hmm.. Nå har vi en coop ikke sa langt unna. Kanskje jeg skal snike litt på den da. Men kan ikke huske å sett det merket før.. Men man ser vel ikke slikt med mindre man leter..
Hera Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Änglamark serien er en økologisk serie laget for Coop. Det finnes stellprodukter for baby/barn og div. kremer osv til voksne, det finnes også en rekke matvarer + juice fra med Änglamark logo. Er veldig fornøyd med produktene her i huset:0) Du finner dem sammen med de "vanlige" produktene. Så se i hygiene hyllen, så finner du deo'en. Lykke til:0)
Rampongi Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bruker denne; http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/test_av_deodoranter_nov_07 riktignok uten parfyme, den har vel hvit lokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå