♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Nå er det fullmåne neste!! Slenger meg på den jeg!
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Når er det?? For jeg er monsterklar. Har fremdeles 9 dager til termin, men gyn sa at jeg har 4 cm åpning, samt at proppen er gått samt at han løsnet hinner. Så jeg er godt på vei kan man si.....venter bare.....mens jeg spiser noe sterkt og drikker endel lakriste...:-)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 30 januar er fullmåne. Jeg har termin 8 feb, så det passer fint for meg om han kommer til fullmånen i steden. hihi
2tettebabyer Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 jeg blir satt i gang 31 jan, så er jeg heldig så slipper jeg det da om hu velger å komme 30 :-) men håååper på at hu kommer før den tid!!!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 En kompis driver gård og har over noen år fulgt med kalvingene opp mot fullmåne. Vises ingen sammenheng mellom nedkomst og fullmåne der ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå