Gå til innhold

Jeg blir til et troll når jeg bruker prevensjon. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid lagt skylda på PMS når humørsvingningene herjer kroppen og ødelegger familieidyllen, men nå begynner det å demre for meg at det handler om hormonprevensjon. Jeg tåler egentlig ikke disse hormonene særlig i godt, det kjenner jeg på kvalme, men p-ringen har fungert bra. Etter å ha vært gravid og mistet har jeg nå startet på p-ringen igjen (skal ikke prøve på nytt før til sommeren), men nå er jeg blitt til en drage i løpet av få dager og det går fanden ta ikke over heller.

Hva gjør jeg? Hvilke alternativer har vi? Har hørt mye om denne ladycompen, men er ikke den grisedyr og kanskje sløsing med midler når den kun skal brukes et halvt år?

Råd å tilby, anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner er noe dritt! Prøv kobberspiral.

Skrevet

Du er ikke alene der, blir skikkelig umulig og kjenner at hele kroppen er irritert. Sluttet til slutt og brukte bare kondom og sikre perioder. Men det er jo egentlig bare helt pyton.

Så når jeg fikk sistemann steriliserte jeg meg. Angrer ikke et sekund.

Skrevet

Min mann skal sterilisere seg når vi er ferdige med sistemann. Gleder meg! He he.

Skrevet

Kondomer er fantastisk. Kommer mest sannsynligvis aldri til å bruke annen prevensjon. Og ja, vi er samboere, gifter oss til sommeren og venter vårt første barn rett rundt hjørnet.

Skrevet

Kobberspiralen er veldig kjekk,men man blør mye av den. Og om du bare skal bruke prevensjon i 6 mnd så er den jo dyr.

Kondom er ett alternativ? Eller pressar (om dere ikke er sinnsykt spontane da:-P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...