Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Enda litt tid igjen til termin, men skal man følge storebror så er det kun dager igjen,,,,,og da mente pappan at "nå kan du vel pakke den baggen vel?!" hehe Så da gjorde jeg det. Godt med alt som er unnagjort!
Msk87 Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 ojh.. er i uke 36 å vet ikke vilken bag jeg skal pakke i en gang
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke livsviktig å pakke bagen Bagen ble pakket ca 3 timer før nr1 ble født på sykehuset. Glemte mye, men ble mamma likevel Tannbørste kan kjøpes etterpå. Kamera og mobil med lader er vi programmert til å huske uansett.
Maisie Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Så lenge man husker å ta med seg helsekortet, så er det ingen krise om man ikke har rukket å pakke bagen, nei. Men om man ikke har gjort det, så er det lurt å skrive en liste, sånn at gubben vet hva han skal pakke (så du ikke ender opp med stringtruser og trange jeans i bagen...). De fleste kan jo sende gubben hjem for å hente det som trengs. Kamera og mobil (med ladere) er også veldig greit å ha liggende på et fast sted, for det er litt kjipt å ikke få tatt bilde av den lille med en gang. Jeg har også pakket ferdig bagen. Eneste jeg tror vi mangler, er kontanter til parkering.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2010 Ja man klarer seg fint uten, det gjorde jeg første gang...men syntes at det hadde vært greit å ha tingene mine der da, så derfor fant vi ut at denne gangen skal vi ha det klart.
miemamma Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Dro på føden for en sjekk da jeg jeg mistenkte vannavgang, men det var ikke så mye så jeg trodde vel egentlig ikke at det var det, dessuten var det fortsatt 6 uker og 2 dager til termin. Men vannet hadde gått gitt og fødsel ble satt i gang grunnet fare for infeksjon. Ingen bag var med men klarte meg godt uten, samboeren fikk hentet noe dagen etter så det gikk fint. Største savnet var tøfler faktisk da jeg kom i støvletter.... he he, så det var litt upraktisk. Man trenger ikke så mye, får det meste på sykehuset. Vi hadde ikke kamera, men i dag har man jo kamera på mobilen så vi fikk tatt mange fine bilder:-)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har også pakket! Har termin 3/3 og to timer til sykehuset så er kjipt hvis fødselen går fort og vi bare må hive oss ut dørene i evt. ambulanse uten bag og far må kjøre så langt tur retur dagen etterpå for å hente tingene vi trenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå