Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hva er de rare statusoppdateringene som surrer på facebook nå???
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Tenker du på "noen som skal ut i kveld?" eller "skjer det noe morsomt i kveld?" og slike meldinger
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Hvis ei dame skriver "Jeg har en brannmann under senga fordi jeg er fantastisk", hva betyr det da?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 At hun er fan av Stein Torleif Bjella
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 tenkte mer på den type som at "jeg lukter på en smurf under senga fordi jeg liker det"... er flere som har sånne... hva betyr det??? HI (men ja jeg undres over de som skal ut på en lørdagskveld også )
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Nok en gang damer som vil gjøre seg interessante. Ikke mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har hybelkaniner under senga, og de formerer seg i en faderlig fart. Hva er jeg da? Hva betyr dette?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Man får noen spørsmål på innboksen sin, så når en svarer på dei ser man hvilken setning man får ut av det. Og skriver det i statusen sin...Fikk nettopp en slik en vist nokk.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Jeg slikket en geit på badet ditt fordi Big Bird sa jeg skulle gjøre det og han er min leder.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Dette er hysteriskt kult! ødelegg ikke det morsomme, send videre... og FORTELL DET IKKE FOR NOEN MANN!! Skriv meningen du får i din status. Velg den måneden du er født Januar-------Jeg sparket Februar------Jeg elsket Mars----------Jeg karateslo April------------Jeg slikket Mai------------Jeg hoppet på Juni-----------Jeg luktet på Juli------------Jeg danset Macarena med August--------Jeg hadde lunsj med September----Jeg danset med Oktober-------Jeg sang for November-----Jeg skrek til Desember-----Jeg kjørte over Velg datoen du er født 1-------et fuglebad 2-------et monster 3-------en telefon 4-------en gaffel 5-------en snømann 6-------en gangster 7-------min mobiltelefon 8-------min hund 9-------min beste venninnes type 10-------min nabo 11-------min naturkunskapslærer 12-------en banan 13-------en brannmann 14-------ett utstoppet dyr 15-------en geit 16-------en agurk 17-------din mamma 18-------en skje 19------- en smurf 20-------ett rosinbolle 21-------en ninja 22-------Chuck Norris 23-------en nudel 24-------et ekorn 25-------en fotballspiller 26-------min søster 27-------min bror 28-------en iPod 29-------en surfer 30-------en hjemløs fyr 31-------en lama Velg siste tall i årtallet du er født: 1--------- i min bil 2 --------- på din bil 3 --------- i et hull 4 --------- under din seng 5 --------- Kjørende på en motorsykkel 6 --------- glidende ned en bakke 7 --------- i en heis 8---------- på middagsbordet 9 -------- i bankkøen 0 -------- på badet ditt Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg: Hvit--------fordi jeg er så cool Svart---------fordi det er sånn jeg gjør. Rosa----------fordi jeg ikke er gal. Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det. Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp. Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min leder. Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det. Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka. Brun---------fordi JEG KAN. Annen----------fordi jeg er en ninja! Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll! Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till KVINNLIGE VENNER BARE Det blir spennende jeg blei: jeg hadde lunch med et fuglebad på din bil fordi det er sånn jeg gjør
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 barneskolenivå med andre ord. Have fun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå