Gå til innhold

skal på ultra lyd 4 februar har bestemt hos for å ikke vite kjønnet noen flere som ikke skal vite det før babyen kommer ut?


LHN

Anbefalte innlegg

har bestemt hos for å ikke vite hva det blir lurer på hvordan det blir lenge å vente men spenndene. vi viste det med første som er gutt. så skal vi se på kjering råd å forskjellig sånn å se om noe stemmer heheer mest mot jente men er også noen tegn mot gutt akkurat nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på ultralyd på mandag, og vil heller ikke vite det. Mange som spør hvordan i all verden vi klarer å vente helt til juni, men jeg synes ikke det er noe problem i det heletatt :) Har prøvd ringtesten med en måneds mellomrom, viste gutt begge gangene. Viser også gutt på begge kinesiske kartene. Men setter ikke all min lit til dette, time will show! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også på ultralyd 4. februar, og vil heller ikke vite kjønn :) Kjøper uansett nøytral vogn og spedbarnsklær i begynnelsen. Så får vi heller peile inn på tøffe gutteklær eller søte jenteklær etterhvert :)

Men er jo veeeldig spent på hva det blir allikevel da..men skal nok klare å holde oss til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ul 2februar, og jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å vite, meeeeeeen d er jo denne nyskjerrigheten da :D Vi viste d også med forige barn som blei en gutt! Veldig kjekt å vite synest vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang ville jeg ikke vite, men var overbevist om at jeg ventet en jente og gikk og så for meg en jente i 9 mnd. Fikk også en del kommentarer fra folk som mente jeg hadde jentemage, og jordmor mente barnet hadde jentepuls ol. Det ble en stor overraskelse da det kom en gutt og i starten tenkte jeg fortsatt jente, så måtte virkerlig omstille hjernen.

 

Så denne gangen ville jeg vite, og vi venter en jente. Så slipper vi overraskelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...