Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Mannen sier Konrad,jeg sier Ludvig. Hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Konrad. ( Ludvig så tenker jeg på flåklypa "Det er farlig det" )
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Konrad er knalltøft. Annenhver unge heter Ludvig, forøvrig er det fint.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Ludvig. Kjenner en Konrad og han er mildt sagt merkelig så jeg er nok litt subjektiv.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Ingen av de Men, om jeg MÅ si et, må det bli Konrad, da jeg har ekstremt dårlige assosiasjoner med navnet Ludvig.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå