Gå til innhold

Føler jeg aldri blir ferdig å rydde da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rydda i flere timer og det ser jo fortsatt ikke ryddig ut.

Tar pause nå (igjen) for å syte litt.

Buhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stort sett ryddet hver dag de siste 6 årene, og det ser fortsatt ganske rotete ut! Slå den du!

Skrevet

"Husarbeide er noe lort, det synes kun når det ei er gjort!" Kumbel

Skrevet

Hehe.. Nå følte jeg meg litt bedre:P

Skrevet

Føler din "smerte"!!

Det ble litt ryddigere her da jeg innførte allrydding eller mor åpner søpplekasse, men det er jo fortsatt som å måke snø i snøstorm..

Skrevet

Rydding når man har barn er som å måke snø i snøvær. Har ryddet og vasket i dag, men stua ser like jævelig ut igjen etter at ungene har hatt leke besøk. Selv om de har ryddet så ligger det igjen litt til mor.

Skrevet

jeg fant ut at det eneste fornuftige var å gi opp :D

vurderer å kaste alt som er der det skal være. tydlig at vi ikke bruker de tingene :P

Skrevet

Anbefaler deg å skjekke ut www.flylady.net, om du ikke allerede har gjort det:).. Litt rotete og uproff side, men veldig godt konsept!

Går ut på at det første du gjør når du skal begynne å rydde, er å vaske vasken på kjøkkenet, flytt utav alt som står i den og vask den skikkelig, slik at du har en ren og tom vask. Da blir det myye enklere å rydde på kjøkkenet.

Så setter du timer på 15 minutter, og rydder 15 minutter på kjøkkenet. Etter det tar du 15 minutter i for eks. stuen. Så 15 minutter på badet. 15 minutter pause (Jeg synest de første 45 minuttene går såpass fort at jeg utsetter lett pausene), og så begynner du på an igjen.. Og slik fortsetter du til det begynner å komme seg.

For min del er det vanskeligste å komme igang med ryddingen, står bare og ser oppgitt på rotet uten å vite hvor jeg skal begynne, men nå får jeg bedre oversikt over rotet, og da går det somoftest av seg selv..

Anbefaler også og investere i smarte og praktiske oppbevaringsløsninger, pass på at alt har en fast plass det skal ligge. Lurt og også innføre dette på rommet til barna, og la de bli vant med det fra begynnelsen av.

Håper dette kan hjelpe litt, lykke til ;)

Skrevet

er det noeman aldri blir "ferdig" med så er det å rydde;) dessverre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...