Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Er det noen som har erfaring med den?Gode og dårlige!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Jeg ble et hormontroll uten like. Bare gråt og kjeftet. Til tross for at gynekologen min mente det skulle gå bra pga små mengder østrogen. Jeg tåler ikke vanlige p-piller og ga cerazette en sjanse. Jeg blødde også mellom mensen, og var i det hele tatt lite fornøyd.
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Dårlig - mensen i ca 4 mnd. Har en venninne som hadde litt blødninger i starten og har nå nesten aldri mensen. Så varier veldig fra person til person Jeg har tatt pause nå, men vil gjerne gi det en sjanse til å håpe at jeg får det sånn som venninna mi:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 takk for svar! Flere med erfaringer?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Fikk eggløsning på dem jeg, enda jeg var skikkelig nazi med å ta pillene til rett tid etc. Hadde til og med alarm på mobilen for å huske. Ikke hadde jeg magesjau eller gikk på antibiotika heller. Men jaggu merka jeg ikke eggløsningssmerter- og en test bekreftet at jeg hadde rett i mine mistanker. Så de har ikke vært til stor nytte for meg akkurat.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 jeg har bare brukt cerazette i 3 mnd, og har ikke fått noen bivirkninger så langt hvertall! Så jeg er fornøyd. Ble fryktelig hormonell med vanlige p-piller, så cerazette er mye bedre for meg sånn sett
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Hmm.. Ammer ennå så derfor fikk jeg resept på de.Men jeg har også hørt nesten bare negative ting med dem :-/ Kjipt med alle de blødningene..hva er vitsen da..jeg digger ikke å ha sex når jeg blør.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Jeg blødde ingenting før jeg hadde brukt de i 6 mnd, da begynte jeg å blø, blødde sammenhengende i 4 mnd og da sluttet jeg med dem.... har også hatt humørsvingninger så håper det blir bedre nå som jeg har sluttet
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 jeg var veldig fornøyd, hadde nesten ikke mensen, ellers alt som uten pille.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Veldig dårlig erfaring med Cerazette.. Jeg mista sexlysten! Totalt! Hadde småblødninger i 3 mnd, men etter det var jeg uten mensen i 1 år. har ei venninne som også mista sexlysten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå