Gå til innhold

Apetit, ca?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vår store penisprater Patetica som har bytta navn igjen eller....?

Gjest sug lut
Skrevet

Hun har vel ikke egentlig byttet selv, men jeg har byttet litt om på henne... men hun har jo forsvunnet.

Skrevet

jeg kan bekrefte at hun lever men at hun har fått en åpenbaring om et nytt å bedre liv - så vi ser henne sikkert her om et par dager når hun finner ut at selv om gresset er grønnere utendørs så er livet langt mer behagelig her

Skrevet

Ah... hun har begynt et nytt og bedre liv og skal springe av seg juleflesket som hun har fått av å spise for mye middelhavslandets mat stekt i olje - evt. så er hun ute og krangler med noen naboer igjen...... eller leter etter Lequio......

Skrevet

Vår store penisprater!?

Man skal lese mye.

Men HEI! Hyggelig å bli ropt på av andre enn anonym. Jeg var ute en tur, og plutselig fløy dagene, i dag har jeg svingt meg hos Jungle Jack (eieren har forøvrig de største lengste kraftigste hendene, og han tok meg i hånda og da spant tankene). Og her om dagen stod jeg og så på Afrika, så her har vi vært ville, skal vite.

Tar-seg-ikke-ut-i-måneskinn; Jeg fikk ikke juleflesk, jeg har helårsflesk. Jeg spiser ikke mat stekt i olje. Jeg krangler ikke med naboer - jeg tar saken videre til domstolene (sorry meg as, men naboen min er ikke til å kødde med, og da han dro fram motorsaga var Patetica plutselig ikke så svær i kjeften lengre, men heldigvis kom politiet og resten av historien kjenner vi til, sant?)

Og jeg leter ikke etter Lequio, det er han som leter etter meg. Slitsomt.

-dette innlegget inneholder én spøk.

Står til, su Gluteo? Og du, seksøynede smilefjes, har vel ikke gjort annet enn å se på et bilde av en viss mann med - ja, hyggelig nok, motorsag!?

Skrevet

ja, noen her blir redde og blander inn domstolene når de ser menn med motorsag. jeg deler det rundt til alle som vil se og sikler :D

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, den fortapte datter vender hjem. Jeg var akkurat i ferd med å begrave meg i arbeid igjen for å skjule gråten (ja, for faan, jobba i hele dag, jaggu sa jeg lørdagsfri), men nå slakter jeg gjøkalven i stedet.

Ellers har jeg, som skulle være sunn, av min gode sjel funnet fram vaffeljernet og vafla alle som kom i nærheten, og klarte ikke helt å holde finga unna selv heller. Det er forståelig. Mindre forståelig var impulsen som etterpå fikk meg til å voldta en hel sånn sjokoladeappelsin. Kvalm nå, ja. Men de appelsinene er så morsomme å banke på så de deler seg i båter, og når de først er delt så må de jo spises, og dessuten har jeg ikke selskap.

Gjest sug lut
Skrevet

Ellers må jeg få nevne at lammekjøttmannen pimpa meg bort i går kveld, så det er dårlig stemning i ekteskapet.

Skrevet

Ikke klag - du har nå i hvertfall en mann.

Her har det vært tørke siden oktober - og det hjelper ikke akkurat på å se på anal-filmer eller tenke på Nachiton min heller.... sukk... *ler rått*

Srta. Patetica - jeg fant spøken.....

Skrevet

om du spiser et par rosiner nå, så blir du en fruktnøtt sjokolade :D

og det er ikke noe dårlig stemning i dette eksteskapet! om det er det så må jeg komme med kjærlighetsdikt og det vet jeg ikke om du vil

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, fruktnøtt faktisk! Jeg lå en time i badekaret i går, DA kunne du snakke om fruktnøtt, da!

Men da får vi åpne en forsonende flaske Baylis i stedet, mannen!

Skrevet

du er så tilgivende og elsklig min fantastiske lillefruktnøttkone:)

Gjest sug lut
Skrevet

Hjelp, store sterke mann, noe trillet akkurat nedover taket mitt ute, du må sjekke om det er noe skummelt eller om det bare var naboen!

Gjest sug lut
Skrevet

Å se på anal-filmer er vel ikke pålagt? Eller er det sånn det er, nerrider?

Skrevet

*prøver å overse måneskinnets Nachoprat for han er den tredje ekleste mannen i verden*

Kanke dere ta den kjærlighetsåpenbaringen et annet sted? Jeg blir så.. så.. villedet.

Sjokoladeappelsiner, er det ikke de som smaker smør? Hilsen ei som aldri har spist en brødskive med smør på.

Men jeg, som også skulle være sunn, lagde muffins her om da'n, og alle ble merkelig nok borte i et jafs. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å lure meg selv ved å tenke "lager jeg 30 kan jeg fryse ned godt over halvparten".

Jeg har fortalt om naboen vel, romantiske smilefjes?

Skrevet

Hu e'kke nerriher lengre, hu er ganske mye lengre nord enn deg tilogmed. Men mannebeinet hennes, og hans 90 kilo med pumpede muskler, er nerriher. Han spiller panfløyte.

Skrevet

Nei det var sannheten. Eller ok, kanskje han ikke spiller panfløyte da, men han ser nå ut som Mister Muscle.

Gjest sug lut
Skrevet

"Spiller panfløyte" hørtes bare ut som noe ingen virkelig gjør. I min verden, i alle fall. Som er trang og liten.

Skrevet

Ta deg en tur til Solkysten (husk kjoler, vi har hatt tjue grader igjen i dag) og du finner folk som ham på alle torg med ørnevinger og trippel panfløyte, hey-yaaaahh-hey-yahhyahhyaaaaah.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er bekymret over at du omgås folk som heter Jungle Jack.

Skrevet

Han HEEEETER ikke det da, men jungelen hans heter det, og jeg ble faktisk småvarm og rød i kinnene.

Skrevet

Okay - NÅ er jeg blodig fornærma :o(

Hvordan våger du sammenligne min Mr. Muscle med Peru-panfløyte-spillende som står på hvert hjørne som du sier? Hmpf... min hadde ikke visst hva han skulle ha gjort med ei panfløyte en gang han.... hmm... når jeg tenker meg om; jo han hadde vel funnet noe nytte med den ja :o) *ler enda råere*

Dessuten har folk fra Peru firkantet kropp (jepp alle som en) og det har ikke min macholatino.

Nachito er ikke ekkel - ikke min feil at du rygger unna hvis du ser noen som har den større enn 5 cm. Noen av oss er litt godt vant vet du....

Lutern; den anal-filmen er et must mener ihvertfall min muskelbunt.....

Så naboen din har en jungel golfa? Vel - hvis man liker de med mye hår så......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...