Gjest Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg sliter med helseangst og har litt panikk nå.. Jeg fikk hodepine igår samtidig som mensen, pleier å få ltit hodepine når jeg har mensen.. Men idag er det vondt:( ikke sånn intenst sterkt men føler det heele tiden, er kvalm i tilegg og har spist lite ...
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Får du angst for at hodepinen skyldes mensen, eller for at den ikke gjør det? Umulig å svare på uansett. Forøvrig får man hodepine av å spise for lite også. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 jeg får alltid syk hodepine den dagen mensen kommer og gjerne dagen etterpå også. så blir jeg fin form. tror dette er veldig vanlig, så ikke bekymre deg. er hormonpåvirkningen som gjør det slik. drikk masse vann, hvil deg, les en bok du liker og ta en ibux:) Tro meg, jeg vet godt hvordan det er å ha helseangst.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Drikk masse vann! Det hjelper mot hodepine. Drikker du melk eller juice, får du i deg litt næring også, så vil du sikkert føle deg bedre. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå