Gå til innhold

hodepine pga mensen?? Angst,,,


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg sliter med helseangst og har litt panikk nå..

 

Jeg fikk hodepine igår samtidig som mensen, pleier å få ltit hodepine når jeg har mensen.. Men idag er det vondt:( ikke sånn intenst sterkt men føler det heele tiden, er kvalm i tilegg og har spist lite ...:(

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Får du angst for at hodepinen skyldes mensen, eller for at den ikke gjør det? Umulig å svare på uansett. Forøvrig får man hodepine av å spise for lite også. God bedring.

Skrevet

jeg får alltid syk hodepine den dagen mensen kommer og gjerne dagen etterpå også. så blir jeg fin form.

tror dette er veldig vanlig, så ikke bekymre deg. er hormonpåvirkningen som gjør det slik.

drikk masse vann, hvil deg, les en bok du liker og ta en ibux:)

 

Tro meg, jeg vet godt hvordan det er å ha helseangst.

Skrevet

Drikk masse vann! Det hjelper mot hodepine. Drikker du melk eller juice, får du i deg litt næring også, så vil du sikkert føle deg bedre. Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...