Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen er som har overgangsstønad fra nav som har fått feil denne mnd her.... Har vært inne på siden min på nav, å der skal de da trekke meg 36% i skatt, noe som ikke stemmer, for jeg er aleneforsørger å har tabelltrekk å skatteklasse 2, så det skal jo ikke være noe forandret siden i fjor! Men prob er jo det at jeg fant det ut i dag, å det er lørdag, så jeg får ikke snakket med noen før mandag.. Noen som har vært borti det samme??

Rekker jeg å ordne opp i det på mandag når utb er på onsdag??

Har litt panikk her, for det er snakk om mange penger....

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hva er det Nav driver med, jeg har allerde fått utbetaling, den skal jo egentlig ikke være før om på onsdag. Jeg er også blitt trekt 36%, merkelige greier...

Skrevet

Hvordan finner du utav på din side hvor mye du får og hvor mye de trekker i skatt??

På min side står kun, om arbeidsmelding, arbeidsgiver, meldekort. Ingenting om OS..

Skrevet

du går inn på den liken som heter dine utbetalinger.. sjekk dine utbetalinger men da må du ha miniid logg inn..

Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke no jeg, Men skal da reise på nav på mandag, så får dem ordne opp i det! Det er snakk om mye penger liksom!

MØKKA NAV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...