Gå til innhold

Oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hjemme med syke barn hele denne uken. Vi har tre barn i barnehagealder og alle har vært syke med forkjølelse og feber. Heldigvis ikke alle samtidig, men de har overlappet slik at det har vært to og to. Jobben min har flyttet lokaler slik at det har vært naturlig at det er jeg som har vært hjemme med dem ettersom jeg hadde fri likevel.

Det er meg som har tatt ungene når de har trengt hjelp eller kos på natten. Mannen min har blitt vekket av det, men har kunne snu seg og sove videre.

Jeg er sliten og hadde håpet at mannen uoppfordret kunne finne på noe med mellomste som ikke lenger er syk. Men han ligger på sofaen som vanlig og leker bare litt med dem om de veldig aktivt prøver å trekke inn far.

Får dere noen oppmerksomhet fra mannen når dere er sliten etter mye nattevåk og barnepass? Barna har ikke vært veldig syke og det har vært slitsomt å finne på noe med dem som de synes er gøy. Det er ikke aktuelt å parkere dem forran TVen hele dagen.

Hadde håpet å få en liten takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger må man be om det man trenger. Prøv det. Det er ikke sikkert han tenker over det, vi mennesker kan være litt selvopptatte sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...