Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg skal arrangere surpriseparty for min far.. Han blir 50 om ikke så altfor lenge.. Det meste begynner å falle på plass, men eg trenger tips til hva jeg/ noen kan gjøre med han noen timer den kvelden vi skal ha festen.. Vi tenkte å ha det hjemme hos han, og han skal ikke vite noen ting før han kommer hjem.. Det er en lørdagskveld.. Tenkte å holde han ute av huset fra ca 18 - 20/21 tiden.. Noen som har noen tips til hva vi kan gjøre med han i den perioden? Middag er vel kanskje ikke noe særlig med tanke på at det blir servert sushi der... eller?
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hvis dere spiser litt i seks tiden så er han vel sulten igjen til kl 21? Ta han med på skitur? Kino?
Lea Laus Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Kino er topp, det tar litt tid og. Om du finner en som varer i 2-3 timer er jo saken biff.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 joda.., men nå har vi jo ikke tenkt å dra fra han før i 18 tiden... og for at det hele skal virke reelt må vi innta en skikkelig middag... Kan ikkeregne med å få mat i 19/ 19.30 tiden... da blir det litt vel tett opp til det hele synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 mente selvfølgelig; kan ikke regne med å få maten før i 19/ 19.30 tiden :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå