Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er hjemme md foreldrene mine første par mnd siden jeg fødte lille gullet mitt. (Er alenemor). Nå fikk jeg spørsmål fra fettern min på 19 om han kunne låne leiligheten min i byen i natt, for han hadde lyst ut. Har god kontakt med han, men synes det er skikkelig ekkelt å låne bort leiligheten min når jeg ikke er der selv. Jeg har bare ett soverom og leiligheten er veldig liten - Hadde dere gjort det? Føler meg litt kjip som sa nei, og har litt dårlig samvittighet.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Nå kjenner jeg ikke fetteren din, men hadde min fetter (eller noen andre jeg kjenner godt) spurt så hadde jeg sagt ja
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Er det for at han skal ha vors/fest? I såfall er du ikke kjip. Det betyr ikke at du ikke stoler på han, men at du ikke stoler på vennene hans. Man vet aldri hva som kan skje.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Vet han drikker, men er vel ellers en ganske fornuftig 19 åring. Jeg er litt mer bekymret for han skal ramle over dildoen jeg har gjemt i klesskapet - papirer jeg ikke vil han skal ha innsyn i osv. Er ikke komfortabel med tanken..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 temmelig kjipt ja, synes jeg da. jeg hadde blitt ganske sur hvis ikke jeg knne få lov å sove i leiligheten til søster eller bror min og dermed spart meg for masse penger og stress med å komme meg hjem. vorspiel derimot, hadde jeg ikke sagt ja til.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Kommer jo helt ann på hvor mye du stoler på han det. Så lenge han ikke har fest der så burde det jo være greit?
Guri malla Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Hadde nok følt meg kjip jeg også, men liker ikke om andre skulle gravd i mitt privat liv....han gjør jo sikkert ikke det, men nei, hadde ikke likt det.
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Hmm.. Det spørrs jo hva han skal bruke leiligheten til. Om han bare skal sitte der med et par gode venner og kanskje pilse litt, hadde jeg sagt ja. Nei til full fest. Tror du han kommer til å rote rundt i tingene dine da?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Hadde sagt nei jeg også, ville ikke hatt noen snokende i sakene mine. eller hatt sex i senga mi. !9 år så er det vel sjangse han får med seg noen hjem fra byen. Eller i fylla bestemmer seg for å dra med seg en haug med folk for å fortsette festen etter at det stenger. Men jeg hadde ikke bekymmret meg for om personen syntes jeg er kjip jeg hadde bare sagt desverre det er jeg ikke konfertable med men at personen gjerne kan ligge over en helg jeg faktisk er hjemme. Folk må bare syntes jeg er kjip det er helt greit. Ei venninne lånte bort leiligheten sin til broren sin, en veldig stille rolig gutt som aldri gjorde noe galt. Han var vel 21 da. Han hadde med seg et par kamerater etter festinga men var så full at han sovna på sofaen veldig tungt. Disse kammeratene hans hadde visst invitert et par jenter som igjen inviterte noen også videre. Ihvertfall så kommer jeg aldri glemme synet av den leiligheten. Var jo ikke så ho fikk tilbake noe på forsikring heller for alle ødeleggelsene eller det som var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå