Hikken Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 I går takket oppvaskmaskinen vår for seg, og da jeg ringte til mamma for å sutre litt sa hun (før jeg hadde sutret ferdig til og med) at hun vill kjøpe ny til oss ) (Det var ikke derfor jeg ringte henne altså, trengte bare noen å klage til.) Hun hadde null penger da jeg og brødrene mine vokste opp og hun vet så godt hvordan det er å ha ting som ikke virker, så nå som hun har god råd vil hun hjelpe overalt hvor hun kan. Deilig! Så nå skal vi på elkjøp! :-D
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Utrolig snill mamma du har ja:)
melkekua™ Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ta godt vare på mamma'n din ) Hun er verdt all sin vekt i gull!
Tante Bassa Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Så heldig du er, og så snill mamman din er :-) Som Melkekua sier: Ta godt vare på henne!
neste*gang Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 du er jammen heldig som har så snill mamma...
verdens heldigste mamma Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Det kunne mammaen min også ha gjort, heldige meg. Og deg :-)
Rampongi Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Snille mamman! Kanskje det er slik uke denne uka at mammaene våre er snille. Min kjære mor ringte oss i går og fortalte at hun skulle gi oss 10.000.- istedet for bursdags og julegaver i år. Da har vi jaggu nok penger til å friske opp vårt kjipe gamle kjøkken Hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå