Turtelduen Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Ønsker å ha 3 rader med ting ved siden av hverandre, men får bare 2. Jeg får blogginnlegg på den ene og arkiv, venner osv på den andre. Men jeg ønsker så en til i bredden, er det mulig? Så nemlig en blogspot som hadde det...
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 På Wordpress-bloggen er det slik at om man skal 3 kolonner så må man endre til et design-layout som støtter 3 kolonner. Kanskje det er slik på Blogspot også?
Turtelduen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Fant bare to ser du... Men det må jo være noe jeg overser...
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Hmm, da vet jeg ikke... Lag et innlegg på Blogspot om dette. Du vil sikkert få respons fra andre Blogspot-bloggere som kan hjelpe deg;)
Turtelduen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2010 Hehe, ja det fins det og... ;-) Får prøve der da...
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Bruk denne linken, her står det forklart hvordan du kan gjøre det. Ser superkomplisert ut - men følg malen til punkt og prikke så går det fint! Viktig at du bruker en minima-layout som utg.pkt! http://moseplassen.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå