Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Er det sånn at etter baby er 3 mnd, så slutter mageverken? Dersom ikke, når slutter babyen å få vondt i magen sin?? Vet det ikke fins noe fasitsvar, men sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Er det kolikk du tenker på? I såfall pleier det å gi seg etter 3 mnd... men ingen regel unten unntak.. Jenta mi hadde vondt i magen til ca. 8 uker.. Hvor gammel er babyen din da? Klem
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Nei, ikke kolikk, men sånn generelt.. Sånn at jeg kan spise det jeg vil uten å tenke på at tarmen hennes er umoden osv... ( fullammer ) Datteren min er 7 uker i morgen Klem tilbake
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Da var det muligens sånn som jenta mi hadde... Jeg var sÅÅ forsiktig med hva jeg spiste - puh :S Som sagt så var det stor forandring fra 8 uker på tulla mi -og jeg begynte å spise ganske normalt etter dette! Masse lykke til :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå