Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Maser litt igjen jeg, om Gran Canaria. Hvordan blir offentlig amming sett på der nede? På stranden, bassengkanten, restauranter?
flypapir Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Er jo mange skandinavere der nede og mange turister som ammer, så det tror jeg skal gå helt fint. Kanskje greit å gjøre det litt diskré, men det er det jo om man ammer offentlig her hjemme også. Jeg ammet en del offentlig med eldste en gang vi var i sør-spania. Gjorde det veldig diskré og fikk ingen kommentarer el.l. på det..
* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har ikke sett så mange ammende når vi har vært på gran canaria, men de jeg kjenner av spanjoler,hadde lagt ting til rette for at en skulle fått fred og ro under amming. ellers så tror jeg at ved bassengkanten er det ikke noen som reagerer. Spanjoler er flotte folk,og veldig barnekjære.
erteposen + 4 Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Det er jo bare å dekke seg litt til ved bassenget og stranden. Det er jo stort sett bare turister der, og t.d. engelskmenn reagerer jo på offentlig ammin på en helt annen måte enn om dere havner i et norsk/svensk/dansk dominert område. Jeg er alltid diskret, men passer godt på når jeg er i utlandet og dekker brystet til. Jeg ammer, men ikke med godt innsyn.
erteposen + 4 Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror ikke de kommer i nærkontakt med så mange spanjoler:)
lille sprelle Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Det er helt greit både på GC og i spania (jeg spurte lokale for å sjekke) Som alltid er man selvsagt litt diskret!
Gjest mphs Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har brukt å ha ett håndle eller sarong over skuldrene for å amme diskret når jeg var på stranden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå