Honningmelon Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Det blir to sånne seter med rygg (fra 15 kg) og ett babysete. Etter hvert et bakovervendt fra 9 kg. Går det inn i den bilen? Er i planleggingsfasen bare, men greit å vite litt på forhånd
vårmamma08 Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 mannen her sier at dere ikke burde satse på det.
MintCondition Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Vi har Vectra (´00-modell), og har ikke sjangs til å få inn tre seter. Det går med de to vi har (ett sånn belte-sete fra 15 kg og opp, fremovervendt, og et Brio Zento bakovervendt). Får faktisk ikke plass til katteburet mellom dem engang
PAVEEL Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jepp:) Jeg har en Opel Vectra 97 modell:) Har 2 Stolseter og et nr 2 sete inni den. Ikke god plass, men det går:) Veldig fornøyd jeg iallefall.
MintCondition Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Vi har stasjonsvogn da, mulig annerledes i en sedan. Veldig god plass i bagasjerommet har vi ihvertfall, men kanskje knøbert i selve kupeen.
Honningmelon Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 Nei og nei! Jeg som har sett for meg at det går! PAVEEL: Hva slags Vectra har dere da ettersom det går i den?
chill+enda en til Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Vi hadde vectra, men bytta til touran. Funker ikke med tre seter i vectra'n, såvidt meg bekjent. Sjekk ut denne linken: http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726 Der står det en oversikt over hvilke biler som passer til tre seter i baksetet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå