Gå til innhold

Noen som har det på samme måte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 27 og har siden uke 22 hatt litt press nede i magen. Det er ikke direkte vondt men føles ofte som om jeg er veldig tissetrengt.Litt ubehagelig. det er litt opp og ned men kjenner det nesten hver dag. Har ikke utrinveisinfeksjon, den er over:). Legen sa at det mest sannsynlig var fordi jeg tidligere har keisersnitt og det vil da ofte bli mer press rundt arret og at jenta vår ligger med hodet ned og presser mot urinblæren. Prøvde å berolige meg med at alle svangerskap var forskjellige siden jeg ikke hadde det sånn med guten vår. Har sett at snuppa har det bra men klarer ikke helt å slappe av like vel.....Litt hypokonder blir jeg i disse svangerskapene. Er ellers i veldig fin form:)

Noen andre som har det litt sånn eller kjenner til dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner det sånn hele tiden. Jeg har det sånn fordi sønnen min ligger nede med rumpa i bekkenet. :) Og nå begynner det å bli trangt inni der så det er nok derfor det presser slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene

Har det sånn hele tiden. Går på do konstant. Ikke noe unormalt. Må huske at det noen som tar ganske så mye av plassen. må jo bli litt press på de øvrige organene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok med i denne klubben jeg og, gitt. noen ganger (ofte) kjennes det ut som om hun hopper på hele bekkenbunnen min, kjenner det bak i rompa og blæra og livmormunnen, hele pakka. ikke godt. men jeg er ganske så sikker på at dette er noe vi bare må regne med! og husk, alle svangeskap er ulike (jeg kan heller ikke huske denne følelsen med forrigemann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i klubben! Det er ganske ubehagelig ja, men lite å få gjort med det. Jeg synes det er litt tyngere å trene bekkenbunnen når han ligger med hele rumpa nedi. Føler at jeg ikke får helt tak på en måte. Også siden han er blitt større så er det vanskligere å bøye seg for å knyte sko eller andre ting. (Kan heller ikke huske at jeg hadde det slik sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere svarer, hjelper mye:)

Er utrolig plagsomt til tider men det er jo ingenting i forhold til dem som sliter med rygg og bekkenplager så skal vel ikke klage. Er mer bekymringen som plager med. Noen ganger tror jeg at jeg må tisse flere liter så kommer det knapt noe, nesten som ilinger helt ned og en følelese av å være super tissetrengt. Jeg og opplever nå at det begynne å bli litt kavete med sko og mye bøying men kjekt at magen vokser og at april nærmer seg mer og mer.

Da skal jeg prøve å slå meg til ro med at dette ikke e rnoe farlig og at det er flere som har det sånn... Godt å ha en sånn skravlesid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...