Gå til innhold

Hvilken uke var dere på 3d ul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere se mye?fikk dere bra bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 28 med første,og uke 27 med andre. Veldig fornøyd begge gangene,fikk masse fine bilder og filmsnutt :)

Skrevet

Var i uke 28!

Vi var litt uheldige med bildene pga mini absolutt skulle ligge med ansiktet innover hele tiden og skulle absolutt ikke snu seg.

Så fikk kun 1 bilde der vi kan se ansiktet ganske tydelig...prøvde i 1 time å få gode bilder, men lettere sagt enn gjort.

Kvaliteten på selve UL'en var bra, samme gjelder tålmodigheten til jordmor som utførte den.

Allikevel var jeg kjempeglad for at vi tok UL, føltes som vi ble enda mer knyttet til babyen :))

Skrevet

I uke 29 og er veldig godt fornøyd med bildene vi fikk av junior :D

Skrevet

Var på 3d ultralyd i uke 27, fikk masse fine bilder av lille gutten vår og en

filmsnutt:-) Han var veldig aktiv under hele ultralyden, sparket, sprelte og lå å "pekte" hele tiden <3 Var kjempegøy å se, virkelig verdt pengene:-)

Skrevet

Jeg var i uke 28, var utrolig fornøyd med bildene:) Litt uklart kanskje for de som ikke ser det, men jeg kunne se det klart og tydelig:)

Skrevet

Har ikke vært enda, men skal i mars. Er da 28 uker på vei. Dette de anbefalte (mellom 25 og 32).

Skrevet

fikk det på den ordinære ultralyden. flotte tydelige bilder av en liten baby som mest sannsynlig er ei jente;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...