Askepott 3 barnsmor Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 fikk dere se mye?fikk dere bra bilder?
VåreSøteSmå Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 I uke 28 med første,og uke 27 med andre. Veldig fornøyd begge gangene,fikk masse fine bilder og filmsnutt
NostraStoria Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Var i uke 28! Vi var litt uheldige med bildene pga mini absolutt skulle ligge med ansiktet innover hele tiden og skulle absolutt ikke snu seg. Så fikk kun 1 bilde der vi kan se ansiktet ganske tydelig...prøvde i 1 time å få gode bilder, men lettere sagt enn gjort. Kvaliteten på selve UL'en var bra, samme gjelder tålmodigheten til jordmor som utførte den. Allikevel var jeg kjempeglad for at vi tok UL, føltes som vi ble enda mer knyttet til babyen )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 I uke 29 og er veldig godt fornøyd med bildene vi fikk av junior
♥ LilleGullet ♥ Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Var på 3d ultralyd i uke 27, fikk masse fine bilder av lille gutten vår og en filmsnutt:-) Han var veldig aktiv under hele ultralyden, sparket, sprelte og lå å "pekte" hele tiden <3 Var kjempegøy å se, virkelig verdt pengene:-)
Miranda01 Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg var i uke 28, var utrolig fornøyd med bildene:) Litt uklart kanskje for de som ikke ser det, men jeg kunne se det klart og tydelig:)
T#3 Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Har ikke vært enda, men skal i mars. Er da 28 uker på vei. Dette de anbefalte (mellom 25 og 32).
Ladybug~N&E Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 fikk det på den ordinære ultralyden. flotte tydelige bilder av en liten baby som mest sannsynlig er ei jente;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå