Gå til innhold

OMG!!! Kan det bli verre !?!?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært oppe siden kl 04, klør og svir overalt.. Verst på slimhinner, klarer ikke spise for har munnen full og ser ut som et stort kjøttsår nedentil. Kjennes ut som det brenner opp der nede. Samtidig vil jeg bare KLØ, men det gjør sååå vondt. Kan ikke bevege leppene nesten, for det gjør så vondt inni nesa!! Full i hodebunnen, ansiktet, brystet, magen, ryggen, rompa OVERALT - utenom føttene og hendene.

I tillegg har jeg rundt 39 i feber, svetter og fryser, hodepine og er kvalm.

Kan det bli verre? Er bare dag 2...

Unner ikke min verste fiende VANNKOPPER.

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

På toppen av det hele er jeg gravid i uke 27 og hjemme alene med dattern min på 1,5 som har omgangssyken.

Noen som slår dagens klageinnlegg eller?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så kjedelig! Håper det blir bedre utover dagen! :)

Føler du deg bedre nå: Jeg har ei jente som var våken frem til 04.30 i natt, og opp igjen kl 9. Pappan er på reise og hun savner han veldig..

Lykke til videre! Når du først har hatt vannkopper, kommer de nok ikke igjen.. Og det er jo en trøst :)

Skrevet

Har i allfall ikke blitt bedre utover dagen :-( Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :-(

Nå er i allefall mannen min kommet hjem og dratt på apoteket for å hente antihistamin, håper det hjelper!!!!

Det er slitsomt med barn som ikke sover, men hvis de kaster opp i tillegg og du er syk selv så nærmer du deg vel ;-)

Skrevet

god bedring til dere begge to:)

Håper det går over fort..

Skrevet

Har du prøvd å legge deg i badekaret litt? Det kan hjelpe mot kløen, men bare akkurat mens du er i vann..

Dette hørtes forferdelig ut. Vi som fikk det overstått som barn skal prise oss lykkelige. God bedring.

Skrevet

Takk :-)

I tillegg får visst voksne det mye kraftigere enn barn, og som gravid kan man bli så dårlig at sykehusinnleggelse blir nødvendig... sa fastlegen. men er 27 uker og babyen er derfor trygg visstnok :-)

Tok en dusj i stad, det svei fælt. Og vondt å tørke seg etterpå.

Skrevet

Off å off klag så myye du vil du..det e lov i denne situasjonen:)

Kan isje aent enn å sei masse god bedring å trø deg inn me hvitvask..

Skrevet

Takk for det! jeg har ikke sovet et minutt i natt. Klarer ikke ligge i sengen. Gjør vondt å ligge med ansiktet på hodeputa, og jeg brenner opp nedentil...Og det KLØR overalt! Hva f... skal jeg gjøre? Skal det ikke bli bedre snart?!? Jeg holder ikke ut!!!! Hvor mange dager klarer man seg uten søvn og med minimalt mat?

Skrevet

prøvd eurax?

Skrevet

Høres ikke godt ut. Føle med dæ og håpe at det går over veldig snart.

Æ hadde et lite utbrudd av eksem i jula. Trudde æ sku bli gal. For mæ hjalp det å ta kløtabelett. Men du kan bare ta 1 pr dag. :( Den e uten resept og hete zyrtek ( ikke skreve rett :) )

Go bedring til dæ og jenta di :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...