Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 og jeg er redd. Jeg hate å være hjemme alene. Samboern min er ute og reiser med jobben, og familien min er på ferie. Har ingen rundt meg. Jeg syns jeg hører ekle lyder om natta/kvelden. Gruer meg til å være alene hjemme i kveld, og i morgen kveld, og det verste er å legge seg. Jeg er livredd! Jeg blir nesten svimmel! (sliter med svangerskapskvalme så for min del er det ikke aktulet å inviterte venner hit, ingen vet om gravidtiten heller).
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Sett på rolig musikk og tenk at nå er det din tid til å kunne slappe av litt. Ta deg en kopp te med honning, legg beina på bordet og syng eller bare lytt. Nyt at du er sjef over fjernkontrollen noen dager:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå