Gå til innhold

Ensom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Femte helgen på rad jeg sitter hjemme alene her... Dette begynner å bli ensomt gitt...

Å ja.. jeg prøver å få folk med på ting eller reise på besøk, har invitert på middag og spillekveld, men alle har det så villt travelt likosm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også helt alene hjemme i helgen. Jeg er og ensom :(

Skrevet

Føles som om folk tror at når du får barn trenger du ingen andre lenger... å så er jeg alene om det og... har bare lyst å gå ut å ta en kopp kaffe med noen eller noe, men neida... får sitte her å kikke i veggen eller rydde klesskapet igjen:(

HI

Skrevet

inviter noen hjem til deg? hjelper da ikke å være så negativ, er selv ensom men får gjøre det beste ut av det

Skrevet

Sa jeg ikke at jeg hadde prøvd det mange ganger. Blir litt negativ etter så lang tid, syns det er helt greit å være hjemme, men jeg har da ikke kuttet ut mine venninder som har fått barn. Noen ganger syns jeg at jeg får lov til å syns litt synd på deg selv når ikke en gang din egen familie har tid til deg.

HI

Skrevet

Da er det kanskje på tide å utvide bekjentskapskretsen litt. Bli kjent md andre i samme situasjon, andre som er alene med barna. Så kan dere finne på ting med barna i første omgang, og senere voksenting.

Skrevet

Ja.. skaff barnevakt og gå ut? ta mer kontakt med familien?

få nye venner, gå på kafe med barna, gjør koselige ting når du er alene hjemme.

Lån en matoppskrift bok, lag noe spennende kjøp inn en god flaske rødvin og kos deg med en superkoselig film :) Ala bridget jones, får meg alltid i godt humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...