Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Femte helgen på rad jeg sitter hjemme alene her... Dette begynner å bli ensomt gitt... Å ja.. jeg prøver å få folk med på ting eller reise på besøk, har invitert på middag og spillekveld, men alle har det så villt travelt likosm...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 jeg er også helt alene hjemme i helgen. Jeg er og ensom
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Føles som om folk tror at når du får barn trenger du ingen andre lenger... å så er jeg alene om det og... har bare lyst å gå ut å ta en kopp kaffe med noen eller noe, men neida... får sitte her å kikke i veggen eller rydde klesskapet igjen:( HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 inviter noen hjem til deg? hjelper da ikke å være så negativ, er selv ensom men får gjøre det beste ut av det
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Sa jeg ikke at jeg hadde prøvd det mange ganger. Blir litt negativ etter så lang tid, syns det er helt greit å være hjemme, men jeg har da ikke kuttet ut mine venninder som har fått barn. Noen ganger syns jeg at jeg får lov til å syns litt synd på deg selv når ikke en gang din egen familie har tid til deg. HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Da er det kanskje på tide å utvide bekjentskapskretsen litt. Bli kjent md andre i samme situasjon, andre som er alene med barna. Så kan dere finne på ting med barna i første omgang, og senere voksenting.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Ja.. skaff barnevakt og gå ut? ta mer kontakt med familien? få nye venner, gå på kafe med barna, gjør koselige ting når du er alene hjemme. Lån en matoppskrift bok, lag noe spennende kjøp inn en god flaske rødvin og kos deg med en superkoselig film Ala bridget jones, får meg alltid i godt humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå