Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ingunn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint, gammeldags, og de dere kjenner hvor gamle er dei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som heter Ingunn som er ca. 40-45 år.

 

Synes navnet egentlig er fint, ikke så mange som heter det heller.

 

Det er mange litt "gammeldagse" navn som er in nå, så det er i hvertfall ikke noe rart å hete Ingunn.

Skrevet

Nydelig navn, kjenner en i 30 årene som heter det. Tror ikke det ligger på "listetoppen" nå heller, så fint og originalt, og ikke 8 stk i klassen som heter det samme:-))

Skrevet

Jeg har oppgradert meg: Synes navnet er SUPERfint! Måtte bare tygge litt på det..

 

HIlsen første anonym.

Skrevet

Kjenner fire som heter Ingunn.

Ei i 50-årene og tre i midten av 20-årene.

 

Kjempe fint navn :)

Skrevet

Jeg synes det er fint! Har et søskenbarn på litt over 20 som heter det.

Skrevet

Veldig fint.

Vet om ei på 4 år som heter det.

 

Jeg syns også Ingeborg er ett fint og "tøft" navn.

Skrevet

Kjenner to ved navn Ingunn. Begge i begynnelsen av 20-årene. Og begge er høylytte og selvsentrerte og tror de er noe spessielt

Skrevet

Fint navn, kjenner mange i tredveårene.

Skrevet

Helt greit.. Kjenner ei i 40 åra og tre i 30 åra om heter det.

Skrevet

Veit om ei på 18 og ei på rundt 30 :)

Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med noen som het Ingunn ihvertfall....

Det høres superkjedelig ut...

 

Mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...