partyoffive Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Da var juledukene vasket og klare til og legge bort, men....så var det voks flekker p9 de. Som selvsagt ikke gikk bort i vasken. har pròvd og skrape med skarp kniwv, men da så det ut til og bli vrre. What to do?
NormaJean Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 ta tørkepapir, slik vanlig på rull som er litt "ruglete" hvis du skjønner??? ikke torky!!! Legg det over stearin flekken og bruk strykejernet over. Voksen smelter da og trekker inn i tørkepapiret.
mamman til to gutter Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jeg skrapte først forsiktig med kniv, så brukte jeg stryketrikset som beskrevet over, men ettersom det var rød stearin på hvit duk, var den fortsatt rødprikkete etterpå. Det forsvant med biotex flekkfjernerspray! men da var det antagelig bare farge og ikke stearin igjen.
solei Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg brukte kaffefilter og strykejern på sofaen. Helt genialt og gjort på en, to, tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå