septbaby09 Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Merket torsdag ettermiddag at den ene puppen var skikkelig vond, ble bare verre og verre, skikkelig øm, og verket. Var en tur på ikea, og da jeg kom hjem frøs jeg skikkelig, lå under dyna på soafen og skalv som et aspeløv. Tok tempen, nesten 39, tok 2 paracet og la meg tidlig, med svære ullinnlegg . Hørt baby kan fikse dette, så tenkte lillegutt kunne spise mye av den vonde, noe han gjorde, og jaggu våknet jeg igår nesten helt fin, og idag, akkurat som før. Men fytti grisen og vondt det var, uff... nei de ullinnleggene har liksom blitt liggende i en skuff, men ikke nå lenger, er nok gaske idiotisk å gå uten i mange minus..
Romeren Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Det samme skjedde med meg også. Jeg lå i senga et helt døgn, men så var det over
magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Her også. Over 39 feber i en dag. Tok Paracet, putta på ullinnlegg og sørget for å få tømt puppen skikkelig. Funka som bare det )
Julelita Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Tror at det er kjempeviktig å få tømt puppen ordentlig. Jeg lå i to døgn med feber, babyen klarte ikke å tømme puppen. Etter at jeg fikk tømt den med pumpe, var feberen borte i løpet av et par timer (om det gikk så lenge).
2009baby!!!! Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Samme her. Kom plutselig en dag, høy feber, vondt bryst og elendig form.Holdt sengen og ammet mest mulig på det ene brystet og feberen var borte dagen etter.. var hos legen uansett og fikk da beskjed om at det mest sannsynlig var det at jeg tømte brystet så bra som fikk det til å roe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå