Gå til innhold

u/t Har gått ned.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 4kg siden mandag,jeg er bare så glad ;)))))

Tenkte at nå var d nok,satte igang m kalori telling og trening på mandag.Hadde håpet på 1/2 til 1 kg i uka også får jeg den kickstarten ;)) Regner ikke m at d fortsetter i d tempo,men så motiverende med en sånn start ;))) Har ett altfor høyt blodtrykk og målet er å bli tablettfri for bt ;))))

Ha en strålende helg alle sammen ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!

Så herlig å få en flott start på vektnedgangen, skjønner godt det må være motiverende! Stå på videre, selv om det kommer til å gå senere nå, som du sier. I perioder vil du kanskje oppleve at vekta stopper helt opp, men ikke gi opp da heller - resultatene kommer, sakte men sikkert! :-D I starten kvitter kroppen seg med mye overflødig vann og slagg i tarmen, derfor går vekta kjapt ned. Etterhvert er det fettet som skal til pers, og dét tar dessverre lenger tid. Men bare hold ut, vær flink, så sitter du plutselig der og er _akkurat_ passe lett! :-D

Lykke til videre!

(Du har forresten skrevet u/t i overskriften. Det betyr "uten tekst" og stemmer ikke akkurat her, siden du har skrevet et innlegg også... ;) )

Skrevet

Så flink du har vært :)

Tror mange skriver u/t fordi de tror det betyr "utenfor tema", og det kan det jo bety også egentlig :)

Skrevet

Hehe ja sånn er d å være ny på dib,takk for tipset da skjønner jg når jg skal bruke d ;))

Tusen takk for støttende ord,ja nå har jeg bestemt meg og dette skal jeg klare ;)) Har 20kg igjen og håper di fleste er borte innen juli,men vi får se kan jo som du sier stå stille også ;)) Men en god start og veldig motiverende er d ihvertfall ;))

HI

Skrevet

Takk for d ;))

Ja d var d jg trudde d betydde ;))

HI

Skrevet

Så flink du er! Gratulere med resultatet så langt, og lykke til videre! Skulle ønske jeg var like flink og motivert..... ;)

Husk forresten på at når du trener og får større muskler, går ikke alltid vekta så mye ned som du "håper på".

Da jeg var trent (før jeg ble gravid denne gang) veide jeg 6-7 kilo MER enn jeg gjorde etter at forrigemann ble født. Men jeg brukte likevel mindre klesstørrelser/hadde mindre midjemål og cm-mål generelt enn da vekta viste 6-7 kg mindre. Følte meg MYE bedre også, stram og fin, selv om vekta viste mer!

Greit å tenke over, så ikke man henger seg opp BARE i vekta.. :)

Lykke til videre med trening og kosthold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...