Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg bestilt time til 3D ul i mars. hihi

Klarte ikke motstå fristelsen:) Hadde egentlig ikke tenkt til det, men både jeg og mannen hadde litt lyst viste det seg:)

Har aldri vært det før da. Noen som vil dele sin opplevelse med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koseli :)

Vi va i uke 31 da æ gikk med gutten min, veldig moro ;) Å fikk med både film og masse bilda ;)

Måtte vekke han litt med is og brus fordi han sov/lå litt teit til - men etter en halvtimes tid hadde han våkna og snudd sæ ;)

Veldig fornøyd, men finns jo ikke her oppe :( Vi tok i sandvika på tur til syden sist gang ;)

Kos dæ masse :)

Skrevet

Så jeg burde få i meg litt sukker først kanskje?

Bebisen lå nemlig med ryggen til på ul'en på torsdag. Med armer og bein hulter til bulter:) Fikk ikke sett så mye... jordmor fikk sett det hun skulle, men that's it... Inn og ut på 15 minutter liksom... Alt var bra da gudsjelov!

Noe av grunnen til at vi ville på ny UL også egentlig, at vi liksom ikke så noe særlig. Ikke helt den opplevelsen vi hadde sett for oss... (egoistisk kanskje - men det er sant...)

Vi skal til Sandvika vi også:) Er han en grei kar han som tar UL?

Skrevet

15 minutta va nu grådig lite tid på en ordinær ul? :(

Ikke godt å si om du bør drikke nåt sukkerinnholdig, for om babyen ligge perfekt til risikere du at dn snur sæ igjen, hehe :) Men om du kjenne spark og alt like før du ska inn,e dn våken å e vendt utover mest sannsynlig ;)

Han e kjempe koseli! Å viktig for han at man får gode bilda, så om babyen din ikke e samarbeidsvillig får du mest sannsynlig komme litt seinere på dagen evnt dagen etter ;)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Skjønner godt at dere vil på ny ul hvis opplevelsen av den første ikke svarte til forventningene. Vi skal på ul på tirsdag og gleder oss veldig. I tillegg til å få se at alt er bra håper vi også å få vite kjønn. Lest om enkelte her inne som ikke er helt fornøyd på ul, og allerede tenkt at om vi ikke er fornøyd eller det ikke svarer til forventningene kan det være aktuelt med en til ul. Har egentlig tenkt fra starten av svangerskapet at jeg ikke gidder å styre med 3D-ul, og at det holder med den tidlige jeg fikk i uke 12 + ordninær. Men tenker nå at om vi skal ha en til etter det hadde det vært kjekt å prøve 3D også. Får vi det vi forventer på ordinær ul derimot regner jeg med at det blir med den.

Skrevet

sunnybeach Uke 18:) :

Ja vi kom inn kl 17.10, snakka litt først, JM fylte ut på papirene sine, vi snakket om en medfødt hjertefeil (jeg har - men ingenting veldig alvorlig altså!). Så var det selve UL'en, litt snakk etterpå, betalte for bildene og såut. Kikka på klokka i heisen, da var den 17.27. Så noe særlig mer enn 15 minutter med UL var det nok ikke...

Så godt å høre at han er en ålreit kar! Gleder meg masse nå! "Bare" 2 måneder til... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...