Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hvordan er temperaturen der nede? Er det slik at det er behagelig å bade i bassenget, også for små barn på ca to år? Ser på værmeldingene at det ligger rundt 20 grader på dagene, men hvordan føles dette? Det er så lenge siden det var sommer her nå, så jeg har ikke begreper om varme lenger Regner med at det blir varmt i sola iallefall. Vi skal til Meloneras. Noen som har vært der? Gøy med den flyturtråden her, mange nyttige tips der Vi skal fly med ei på 22 måneder og en på 5 måneder og er ganske så spent på flyturen...
wirre;o) Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 det er ikke godt å bade i basseng om det ikke er oppvarmet. Det er nok mere enn 20grader der, men ta med ekstra tøy til kveldene. Og dere kan risikere å få regnvær, så varmt tøy er ett must.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ja, har vært der i januar tre ganger, en gang i Meloneras. Opplevde alle 3 gangene at det var mye vind, kaldt på kveldene og rundt 25 grader på dagen. Havet har jeg ikke klart å tråkke uti pga det er for kaldt, men bassenget har gått med et skrik. Det er alfa omega med oppvarmet basseng på denne årstiden, ellers blir det fort kaldt. Kanskje hotellet deres har det?
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Det er oppvarma basseng på hotellet ja, heldigvis! Får se hvor mye bading det blir på oss. Blir deilig å komme til varmere strøk uansett!
erteposen + 4 Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 De sier at det alltid er varmenre enn meldig på gc. Jeg bada med barna hver dag, og et var meldig 23-24 grader og det var overskya. Perfekt for barna!
* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 bassengene er som regel oppvarmet frem til april,om jeg ikke husker feil. i januar, var det fint på dagen, men sånn i 6 tiden måtte vi gå hjem på hotellet for å kle på oss noe mere,på spisesteder hadde de som regel sånne varmelamper mellom bordene. vi badet kun 1 gang i vannet i januar, og det var kaldt.. men som noen andre sier her,så er alltid gradene litt feil,viser for lite, en kan legge på sånn ca 5 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå