Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Sønnen min er straks tre år. Jeg har nå gjort om sprinkelsenga til vanlig seng. Hatt det slik i 3 uker nå. Det har ikke vært noe problem. Men han tør/vil ikke gå ut av den alene, om han f. eks. våkner og gråter om kvelden/natta. Døren hans står helt oppe, å det er lys på i gangen. Døren min står også på gløtt, som er naborommet. Men han går ikke ut av senga. Ligger bare og roper på meg. Har prøvd å si at han bare må gå inn til meg. For han pleier det om han våkner på natta. Er barna litt redde for å gå ut av senga selv når dem har ligget i sprinkelseng så lenge? Det er jo ikke noe problem ) Hadde bare trodd han ville gå ut selv. Andres erfaringer på dette?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Jenta mi byttet til juniorseng når hunvar 2 år, nå er hun straks 3 og ligger fortsatt og roper når hun våkner. Jeg syns det er veldig deilig for jeg vil ikke at hun skal stå opp alene. Da er jeg redd hun ikke vekker meg, men vandrer rundt og finner på ting i andre deler av huset mens vi sover videre uten å vite noe.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Åå.. tror du hun ville gjort det? Ja da er det jo greit at hun roper! Hehe ) Som sagt, ingen problem at han roper. Hadde bare trodd han ville gå ut.. Men det er jo veldig greit at han ikke går ut og inn av senga etter han har lagt seg da. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå