Nickey Mouse Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Er litt usikker på nom jeg syntes det er veldig mange dager?.. He he! Men jeg skal ut og kjøpe det første babyplagget i dag - det første for jente for vår del! Har jo fått litt, men det er liksom litt annerledes å velge selv... Ha en god lørdag, alle sammen!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Er jo godt over halvveis, da =) 188 dgr igjen her. Prøver å ikke tenke for mye på dagene enda, det er jo en hel haug, hehe. Ha det moro på shopping =)
Nickey Mouse Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Syntes egentlig det har gått fort hit, men det har sikkert litt med julen å gjøre også?... Eller, fort og fort, alt er relativt!.. Fant forresten lite klær til nyfødt. Litt skuffet. Vet jeg ikke trenger noe særlig i 50/56 (kjenner de som ikke har fått brukt det engang), men det var litt for kosens skyld da! Syntes også alltid jeg har sett så mye fint jentetøy tidligere. Har gutt fra før, og har jo ikke handlet noe av det til oss selv tidligere. Men alt er jo ROSA! Blir sikkert til å kjøpe litt rosa også, men ikke bare rosa vel?... Hmpf, jeg blir visst aldr fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå