Gå til innhold

Flere med flørtete vennepar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjent de i noen år og er naboer. De er veldig flørtete på fest. De går spesielt etter oss. Han tafser diskre og hun sliter og drar i mennene og flørter. De synes begge det er helt greit. Han er en skikkelig tøffelhelt og er nok glad bare han har dame..var ungkar til han fikk henne.Han godtar alt. Men han er lik selv. Tar meg på låret, på puppene en gang. De bare fjaser det bort med at det bare er tull. jeg HATER det. Men er ikke flink til å gi beskjed for jeg hater konflikter. Og de er jo naboene våre i tillegg. Jeg har fått de laaangt oppi halsen for hun legger seg litt etter min mann på fest. Min mann gjorde noe dumt engang med henne..ikke alvorlig men utenfor våre grenser. Dette maser hun om ved flere anledninger. Hun vet jeg ikke likte det men driter i det. Hun og mannen sier det er slik en fest skal være. Men slike par har jo jeg alltid kjent til og er de gift enda? Not. Om du må tafse på andre på fest så er det det noe alvorlig gale med lidenskapen i forholdet ditt. Om du virkelig elsker en person, liker du ikke at han tafser på andre. Hun har gjort andre ting, sendt ledende meldinger til meg om natten når ikke jeg er med på fest. Hun sender aldri melding ellers. Min mann sier vi bare skal heve oss over det og holde litt avstand. Men alt gjør meg usikker noe jeg aldri var før. Og det plager meg at jeg ikke har fått sagt skikkelig hva jeg mener om slik oppførsel. Jeg er ikke noen dramaquenn overhodet. Noen gode råd om hvordan jeg skal takle dette og ta de på. Slik at de forstår hva jeg mener. Orker ikke vente til neste fest...har overhodet ikke lyst til å feste med de! Vi fester bare en gang i året ilag alle sammen. Vi er en gjeng med flere men de har aldri vært involvert i flørtingen. Har jo skjønt at de reagerer på noe men kan ikke gå rundt å spørre de heller akkurat. Da blir det slik tisking og hvisking. Vi er ikke så nære venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg ville gått etter denne mannen og sett om jeg ikke kunne få han på gli.

Selv om han på overflaten ikke ser ut til å bry seg om denne flørtingen, så kommer nok det av at han føler han har full kontroll. Hun flørter jo med en gift mann med både han selv og deg til stede. Men hva hvis han mistet denne kontrollen? Hvor mye ville han egentlig brydd seg da?

For la oss si at du møtte han alene og kunne så en liten frykt om at hans kone kanskje ville noe mer enn å flørte? Men da på det følesmessigeplan?

"Du, det føles litt rart å spørre om dette, men har xxxx sagt noe om min mann? Vi hadde en prat også kom hun og en samtale mellom dem opp. Jeg må si det hele fikk meg til å føle meg litt usikker. En ting er jo flørt og gøy, men når de setter seg ned i en fortrolig samtale om våre forhold vipper det meg litt av pinnen. Ikke vet jeg hvordan dere har det hjemme i forhold til hvor grensene går, mem utdypende samtaler angående økonomi, seksuallivet og krangel i forholdet hører jo ikke helt med i festlige sammenkomster, eller? Og jeg vet jo at hun har et godt øye til han, så jeg får vel bare være glad til at han er sammen med meg og ikke henne. *blunk*

Skrevet

Ja, den er god. Men han er så kuet og nørdete at jeg tror ikke han hadde reagert. Han hadde nok funnet seg i alt. Hun styrer absolutt alt. Han går med forkledet sitt rundt med støvkosten sin. Han hadde foreksempel aldri forlatt henne uansett. Det er hun som tener mest og har fullstendig kontroll over han.Hun er en veldig egoistisk og kynisk person. Hun krangler men Nav, arbeidsgivere, ligningskontor osv... Hun gir seg aldri. Han hadde aldri turt å sette seg opp imot henne. Jeg vet at jeg kan snakke til han og gi han grei beskjed. Men det er verre med henne. Og hun har siste ordet i den gården... Hun er beinhard rett og slett! Jeg må ta henne på rette måten uten å klikke og bli usakelig.

Men en slik dørmatte til mann er det ikke rart at hun blir sjarmert av min mann. Han er både familiekjær og meget maskulin. Hun er annerledes mot min mann enn mot andre. Og det var bare meg hun sendte melding til den natten. Ikke noen av de andre damene fikk. Det var guttefest men hun måtte selvsagt være med og ha kontroll!

Skrevet

De har foresten ikke barn enda så jeg vet ikke hvor seriøse de er . Men de har vært gift i ett par år.

Skrevet

Hmmm...

Men det må jo være noe som holder henne hos han.

Skrevet

Hun har ingen andre rundt seg. Tror ikke hun har så mange andre veninner som hun aktivt besøker. Det er venner av han hun er med en skjelden gang. Har aldri sett at noen besøker henne alene. Hun er vel fornøy med en mann som føyer henne.Hun liker jo å få det som hun vil.

Skrevet

Og derfor ville hun ikke risikert han ville gå fra henne. Hvertfall hvis hun ikke har noe annet å falle tilbake på.

Så hvis mannen setter foten ned å sier stopp, så er det stopp.

Man må bare drive han til det og det kan nok være lettere enn du tror.

Skrevet

Mulig. Men han var først ute med å flørte.Så jeg vet ikke om han synes det er noen vits å sette foten ned. Men for meg ser det ut som om de bare er utrolig gode venner. Tviler på at lidenskapen er der. Ser ikke slik ut. Det mener jeg er forklaringen på at de synes slik oppførsel er greit. De er alltid ilag og gjør alt ilag. Han er jo veldig enkel å med å gjøre. Hun har forandret seg veldig. De første festene ilag var hun litt tilbakeholden. Var livlig men på en festlig og normal måte. Tror hun er litt sur på meg og for jeg har vært veldig tilbakeholden og gitt mer utrykk for hva jeg mener om andre ting. Vist at jeg er uenig med henne i saker. Og det liker hun ikke. Jaja, jeg klarer ihvertfall ikke å holde meg for alltid. Jeg kommer til å gi klar beskjed om hva jeg mener. Men jeg har holdt så lenge på det at jeg er redd for å bli så sint og usakelig.

Kan ikke akkurat si at andre er vant med at jeg klikker..hehe. Jeg er liksom den snille og rolige. Men nå er jeg en tikkende bombe.

Skrevet

Dytter denne jeg. Trenger og lignende tips til å takle slike venner.

Skrevet

Synes du skal si til denne damen akkurat hva du mener om henne og oppførselen hennes....blir du rasende og usaklig så får det heller være! DRIT i at dere er naboer!! Om hun skulle si noe om deg til andre, så har de andre naboene også garantert lagt merke til hvordan hun er, selv om du kanskje ikke har hørt noe snakk fra andre.

Men jeg lurer på en ting; kan du utdype litt mer hva "dumt" mannen din har gjort med henne? Synes det også er litt relevant. Har de kysset, eller hva? Det virker jo som om han har gitt henne et eller annet signal om at det kan bli noe der. Hadde noen lagt seg etter min mann så hadde jeg blitt rasende, men jeg hadde forventet at mannen min selv satte ned foten.

Ellers foreslår jeg at dere dropper den ene festen i året, sikkert like greit å unngå disse situasjonene som oppstår med henne. At hun møter opp på guttefester er jo bare helt patetisk, da bør gutta sende henne på dør!

Huff, skjønner at det er vanskelig å ha en sånn nabo, og det er fryktelig synd at dette skaper usikkerhet hos deg i forhold til mannen din.

Hva sier forresten mannen din om alt dette?

Skrevet

De har ikke kysset eller noe slikt. Men de var alene flørtet når de andre var gått. Vil ikke gå i detalj. Min mann har ikke truffet henne på fest etter dette før guttefesten. Da sendte hun meg meldingen. 5 minutter etter kom han hjem . Jeg var hyttegalen og han fikk sjokk. Skjønte ingenting. Jeg viste han meldingen og han sa jeg måtte ta henne og ikke han. Han sa at hun sikkert ikke mente noe vondt med det. Meldingen var ledende. Hun har og tullet endel med den episoden med henne og mannen min. Jeg har vist tydelig at jeg ikke liker det. En ser jo fort på en person, dame til dame om en liker det eller ei. Føler hun prøver å sette oss opp mot hverandre. Men jeg bet ikke på og svarte bare vanlig dagen etter. jeg fikk selvsagt ikke svar på meldingen jeg sendte. Hun ventet nok ikke ett vanlig svar. Min mann har etter episoden med henne holdt veldig avstand og vi har ikke festet med de. Han har respektert at jeg sliter med det. Men etter meldingen ga jeg grei beskjed om at han må hjelpe meg å takle det. For hun gjør meg bare usikker på han og han blir svært lei seg. Men mannen er jo lik. Han tafser på meg på fest og han skal jeg ta når jeg får anledning. Min mann har ikke oppmuntret henne nå senere og vi har bare truffet de som vanlig. Når vi er utenfor i nabogaten. Men min mann og hennes er gode venner og de prates av og til utenfor og drikker kaffe. Jeg tror hun har så lite spenning i sitt forhold at hun ble sjarmert. Pluss at hun er litt irritert på meg. Jeg hadde nesten begynt å unnskylde henne helt til jeg fikk meldingen. Ble bare kvalm og fly forbanna. Hun har ganske dårlige sosiale antenner og sier ting som andre reagerer på. Hune rkynisk og veldig egoistisk. Dette gjenspeiles i hverdagen på mange måter. Min mann sier at vi kan flytte om jeg vil for han er lei seg for alt sammen. Men det blir for dumt.

Skrevet

Har vært noen lignende innlegg før og. Må være drit å ha slike venner. Er de virkelig noe å samle på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...