solei Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Kjøpte for første gang på Rimi til 35 kroner. Saftig og ikke surdeigs smak. Jippi, nå kan jeg spise brød igjen. Går på lavkarbo, men bare sprekker når det gjelder brød. Klikker av å bare spise knekkebrød. Blir adskillig billigere og når jeg spiser dette brødet istedet for bare dyre proteiner! Blir 2 skiver til frokost og 2 til lunsj.
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 enda bedre visst du baker det selv enkelt å lage, bare husk at det skal heve mye. Jeg bruker å heve det 1 time + 1 time + 30min. Oppskriften finner du på nettet når du søker på ingers rugbrød
solei Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Skal prøve det. Men synes ikke det var så dyrt. Ett brød holder i mange dager. Og kjøper du fint loff på Baker Brun koster jo det like mye. Det metter jo svært godt og!
bever Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Pleier kjøpe Ingers rugbrød på Baker Brun her i Oslo, men de har skiftet baker! ikke det samme brødet! ;-) Mer kompakt og tørt, skikkelig kjipt. De påstår det er det samme, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå