Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er i min 37 uke og har maaaaaasse blod der nede, så den er stor og hoven.. Før jeg ble gravid så var jeg på langt nær så mørk og stor.. Går den tilbake til sitt gamle jeg etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 De to første ukene så den (om mulig) enda verre ut, men etter dette begynte den å bli bra og etter 6 uker var den den gode gammle igjen
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Så den ble lysere igjen også? Min ser såååååå grusom ut nå.. Er alene, så bryr meg LITT mer enn kanskje andre damer med mann.. ehhehehe
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jada, den blir lysere igjen også Den er mørk nå pga blodet. Så du kan slappe helt av, selv om jeg ikke tror en mann egentlig bryr seg vesentlig om den er mørk eller lys...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jævlig. Men etter tre barn så er den like god som ny. Jeg var plaget med prompeluft i musa før barna kom. Nå blafrer den aldri..hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Mi ser forferdelig ut faktisk... Men det er helt nede oppi... alt annet ser normalt ut nå etter 3 måneder:) Så kommer det nok mye ann på hvor mye du revner ol. Men hadde ikke vært redd for hvordan den ser ut nå... mi var monster stor syns jeg:p
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg holder meg unna mannfolk og har gjort det de siste 3 mnd.. synes det ser grusomt ut der nede.. Blafrer nesten...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Min er helt lys og fin igjen. Ikke stor lenger, men den ser littegranne mer åpen ut. Leppene spriker litt mer på en måte, og man ser mer innover..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er sååååå glad at jeg ikke har hørt om noen som fremdeles har svæææære møøøøøørke glufser etter fødselen nå.. Håper på at jeg er tilbake til mitt gamle jeg iløpet av kort tid!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Den går tilbake igjen:-p Men jeg ser litt lengre innover (på en måte) når jeg sitter på huk å kikker i et speil f.eks... Og kjønnsleppene er litt mer spredd, men den ser veldig normal ut med tanke på at et barn har kommet ut der;-) hihi!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Jeg hadde en skikkelig stor kjøttfarse i slutten av svangerskapet, men nå, 6 uker etter, er den lys og fin igjen. Ikke biffgardiner engang! Leppene spriker kanskje litt mer faktisk, men d ser bare finere ut, syns nå jeg da.. Og så hadde jeg sex for første gang etter fødselen for to dager siden, og mannen min syntes jeg var like stram som før! (kunne nesten ønske jeg ble videre slik at han holder lengre, han er lett på avtrekkeren for å si det sånn..). Men tar masse knipeøvelser, for vil jo holde meg stram der nede når jeg blir eldre og, unngå inkontinens osv...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Gidder dere virkelig å bry dere om hvordan musa ser ut? Dra til Haiti og få dere et liv!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Selvfølgelig bryr man seg om musa si, å blande inn Haiti er irrasjonelt og usakelig... hvorfor bryr du deg om folk som bryr seg om musa si??følg eget råd og stikk til Haiti selv pappskalle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå