Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 våknet nå med mer blod, og det kom en liten svart klump, så nå var det nok over for oss:( utrolig trist at det skulle skje så seint, vi hadde virkelig begynt å glede oss. å blir vanskelig å forklare det til vesla som har begynt å kose med mamma sin mage Lykke til videre alle samme:)
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hei Med min førstemann blødde jeg også, da jeg var omtrent så langt som deg fikk jeg også en ganske stor blødning på natta. Blei helt fra meg ettersom jeg endelig liksom skulle være utenfor den største risikoen. Ringte rett inn til sykehuset jeg og fikk komme til sjekk der, og alt var bra med lillemannen. Han er nå 5.5år:-) For din egen del, reis og sjekk ut dette så fort du bare kan. Du blir helt ødelagt av å ikke vite, og man tenker så mye trist mens man venter. Skal se alt står bare bra til:-) Krysser fingrene for deg:-) Lykke lykke til:-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 takk for svar:) ja jeg har vel grene halve natten, legevakten åpner kl 10, så når samboern straks våkner skal vi kjøre å levere vår lille hjerte sten til tanten sin så meg og samboeren får dratt på legevakten:) håper på det beste og er forberedt på det værste. håper det hjelper med alle som krysser fingrene:) tusen takk
Musemor med tre søte små Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Uff da. Håper virkelig det går bra. Skal krysse fingre og tær for deg. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX
jajamen Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Lykke til i dag! Krysse alt som krysses kan.
mammaløve Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Masse lykke til ja, krysser også fingrene for at det har gått bra!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 takk for mange berolige svar.. bled ikke noe klokere av å dra på legevakten, de ville ikke sende meg til kk da dette ikke var noe de prioriterte, men fikk en gu og hun sa livmorhalsen eller tappen husker ikke, den var hvertfall lukket så det var ett bra tegn, men ting kunne fortsatt skje siden jeg begynte å blø i natt.. fikk henvisning til ul som jeg selv skulle bestille, de private hadde ikke før om 2 uker så reg ringte kk å de forsto min bekymring så fikk time der på tirsdag, så da får jeg hvertfall svar. har fått lånt meg en slik man hører hjerte lyd med å skal prøve å finne den, vet det ikke er sikkert jeg finner den.. men er det slik at jeg skal telle slagene å se hvor mange det er i 1 min? noe som vet? tusen takk for all støtten:)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Det er per minutt, ja. Hjerte til babyen slår over dobbelt så fort som ditt, så det du kan gjøre, er å først ta den over hjertet ditt og høre på rytmen. Så tar du den på magen. Dersom du finner hjertelyden til babyen (og jeg håper virkelig du gjør det) vil den være mye raskere og du vil lett høre forskjellen. Lykke til
Tulle06ogPrins10 Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Så utrolig merkelig at du ikke fikk kommer til UL med en gang.......
Zeke Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Vil bare si lykke til uansett utfallet, ikke moro, men det kan bare være en blødning, venninna mi blødde med begge to 6 mnd, men det gikk kjempe bra med de to.Ta å tell slaga i 15 sek. å gang det med fire så får du antall hjerte slag i min. Lykke til. Klem
nikita.nr4 Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 dumt du ikke fikk ul da. har tenkt mye på deg i dag og hvordan det går. få høre om du finner noe hjertelyd da. ikke få panikk hvis du ikke finner den. kan være vanskelig og finne.. lykke til på ul på tirsdag.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2010 hei jeg har nå sittet lenge å leitet og jeg fant hjerte lyden til vår lille, så det er fortsatt håp:) den lå på 165-177 å fikk høre den lenge:) i tilegg fant jeg den igjen flere ganger så det er nok den, er litt roligere å vet ca hvir jeg fant den så skal se om jeg finner den hver dag.. så ser jeg frem til å komme på uk på tirsdag å få høre noe ang hvorfor jeg blør.. tusen takk for all oppmuntringen der er bare sååå snille:)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Puuuuh.... Det var deilig å høre. Håper spiren din blir Lykke til videre
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 16. januar 2010 #14 Skrevet 16. januar 2010 SÅ bra, meg & Vesla:)håper spiren blir !!! Heia heia=)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2010 så snille dere er:) ja dere får heie på meg å spiren hele veien, så får vi håpe det går rette veien her:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 16. januar 2010 #16 Skrevet 16. januar 2010 å så kjekt siss Nå ble jeg glad :) Alt er nok helt fint ser du!!
Bella75 Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Er dette et apparat dere bruker hjemme til å høre hjertelys? Hvor tidlig vil dette funke? Håper alt går bra for deg og at du kommer på ul raskt:-) Hold oss oppdaterte!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 18. januar 2010 ja vi bruker det hjemme, vet ikke hvor tidlig det funker, man kan jo være heldig å treffe, noen finner tidlig noen sent, men når man først har funnet den så er det lett å finne den igjen... har skrevet ett innlegg på 2 trim, var på legevakten i dag også, så om dere vil lese det kan dere lese det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå