Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Han er verdens søteste lille lyslugg. Masse deilig hår og store blå øyne. Perfekt liten nese og alt det der.. he he.. dere vet hvordan det er? Men, på bilder får han rød nese, vridd munn og bustete hår?.. skjønner ingenting jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Det er nok forografen som er problemet, ikke gutten Hva med å ta han med til en fotograf og heller betale for noen skikkelig bilder? Der kan du plukke ut hvilke du synes er bra og prøve å etterligne vinkelen hjemme. De fleste mennesker har ett par vinkler som får frem det beste i dem, så prøv heller å gjøre det rundt forskjellig.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Å ta bilda av unga e jo nestn en egen utdanning, vanskelig ) Lureste e nåkk å ta masse, masse bilda - du finne garantert nån da der gutten din e nydelig på Gutten min e vant til å bli tadd bilda av, så ser både i kamera, med øyan oppe og smile Men i d siste har han fådd et skikkelig sleskt smil, sikkert nåt arti han har plukka opp i b.hagen eller nåt ) Så søt!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Ja, da må du bare kaste ham og lage en ny unge.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 he he...jeg kjenner noen som er så flinke til å ta bilder av ungene sine at man nesten ikke kjenner igjen ungen når man møter dem i virkeligheten. Men noen ER mer fotogene enn andre. Sønnen min har veldig pene trekk men jeg får aldri så fine bilder av han som av søstra som ser bra ut på nesten alle bilder. Og de har samme fotograf..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå