Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Sitter dere halveis med dårlig samvittighet og et ben på vei i seng, eller nyter dere i fulle drag? Jeg var så nattemenneske før. Elsket å kose meg med rødvin og tasting... helt for meg selv.. Nøt det. Men nå etter jeg har fått barn blir jeg liksom sittende med dårlig samvittighet når jeg blir sittende utover natten. Jeg tenker at jeg blir en dårligere mor i morgen, som ikke orker å leke like godt med tass, eller blir raskere utålmodig.. fordi jeg er trøtt.. Men jeg blir jo ikke egentlig det. Hm.. hvordan er det med dere? Dårlig samvittighet eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Har barnefri, så samvittigheten er ren nok. Skulle legge meg, men fikk se tråden til idioten som har sendt kukbilder, beste underholdning på lenge!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 he he... stakkars ulykkelige fyr.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Måtte opp og amme, og nå får jeg ikke sove igjen...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 ser ut som jeg har mistet den lille spiren så får ikke sove:(
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Trist å høre du over mæ Håpe d vil gå bra med dæ!! Æ e A-menneske så e våken svært tidlig hver dag Nu idag våkna æ halv 4, litt teit sia æ faktisk har barnefri Men lillebabyen i magen sparka sånn frøktelig, så blei nu ligganes å kose mæ over den deilige følelsen d e å kjenne liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå